techn0loverke
Legacy Member
Ik begin hier een threadje om wat bij te leren, jullie lachen me uit en dan locke, jullie het nog ook. Mooi is dat...
Wel moderators en members, ik ben hier al voort; maar alvorens dat te doen wil ik jullie dit nog even zeggen:
Vrijemeningsuiting staat centraal in een democratie, en zolang ik een ander zijn mening respecteer ben ik niet slecht bezig. Het Duitsland van de jaren '30 is, helaas voor jullie; al lang passé en censuur is hier dus wel overbodig hoop ik ? Jullie zijn allemaal retards die mensen met goede bedoelingen en pas nieuw zijn gewoon geen kans geven. Het land gaat naar de knoppen door mensen zoals jullie.
Jullie zijn racisten en Vlaams Belangers; de pest van de maatschappij.
Salu en de kost
Wel moderators en members, ik ben hier al voort; maar alvorens dat te doen wil ik jullie dit nog even zeggen:
Vrijemeningsuiting staat centraal in een democratie, en zolang ik een ander zijn mening respecteer ben ik niet slecht bezig. Het Duitsland van de jaren '30 is, helaas voor jullie; al lang passé en censuur is hier dus wel overbodig hoop ik ? Jullie zijn allemaal retards die mensen met goede bedoelingen en pas nieuw zijn gewoon geen kans geven. Het land gaat naar de knoppen door mensen zoals jullie.
Jullie zijn racisten en Vlaams Belangers; de pest van de maatschappij.
Salu en de kost