psyko-monchske
Legacy Member
Halo,
Ik had overtijd monster bootnet van boys noize op discogs geadd maar ik heb vandaag een e-mail gekregen van discogs dat het nog niet allemaal in orde is. ik moet namelijk enkele gevens veranderen, ik weet echter niet hoe ik dat moet doen, kan iemand me daar bij helpen?
thx
http://www.discogs.com/release/656905
Ik had overtijd monster bootnet van boys noize op discogs geadd maar ik heb vandaag een e-mail gekregen van discogs dat het nog niet allemaal in orde is. ik moet namelijk enkele gevens veranderen, ik weet echter niet hoe ik dat moet doen, kan iemand me daar bij helpen?
thx
http://www.discogs.com/release/656905