Archief - DHS House Of God versie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rednaske

Legacy Member
Kan iemand mij zeggen wat de naam is van de remixversie van house of god die ze nu constant op StuBru draaien? Megazalige versie en vind ze nergens online. Frustratie maakt zich stilaan meester van me.

rednaske

Legacy Member
thanx voor de snelle reactie. is echter niet wat ik zoek... het gaat echt om een bombastische versie, heel melodisch, compleet anders dan het minimalistische origineel eigenlijk. Op een gegeven moment begint de man die heel de tijd "I am excited... about the house of god" zit te zeggen, dat zelfs te zingen, en bijna te krijsen! Is redelijk opzwepend, goeie productie, en elke keer wil ik direct naar een stevig feestje als ik het gehoord heb. Superplaat.

rednaske

Legacy Member
yes! beestig! enorm merci BieZ! Supernummer gewoon. Wat betreft uw onderschrift;

nen bicky rib, ne grote mè huisgemaakte tartaar, ne ragouzi, ne cervela mè andalouse, een slaatje en ne spuitwater.

Cerberuser

Legacy Member
Moest ook direct aan de House Of God denken als ik het liedje voor het eerst hoorde :) Maar kvraag mij eigenlijk af: komt de tekst origineel voor in het liedje van DHS, of komt dat uit een film ofzo.

rednaske

Legacy Member
weet het ook niet. klinkt wel een beetje als een sample, maar anderzijds zit dat krijsen echt wel enorm verweven in de beats, en is het ook lichtjes melodisch, dus ik twijfel.

D3C0Y

Legacy Member
de originele lyric komt toch uit een preek van 1 of andere dominee,
kzou zelf willen zeggen Martin Luther King, maar daar twijfel ik over

lore

Legacy Member
Hey

Die versie van The house of god die je zoekt is de volgende :
The subs Music is the new religion
Ik heb er ook lang naar gezocht ! Chic é
Groetjes

fr1sb33

Legacy Member
threaddig fail
redundant answer fail
registration fail
+------------

epic fail


en dat voor de eerste post, sterk :)

fr1sb33

Legacy Member
sinds wanneer is lore een jongensnaam ?

en je verwart vriendelijk met lomp

X1RON

Legacy Member
Dave Clarke heeft ook een track met die lyrics, ma da zal 'm wel niet zijn

rednaske

Legacy Member
mannekes, het afgeven op mensen die iets dubbel posten is misschien gewoon een beetje over the top. wat denken jullie? ok, mocht die lore (mooie naam trouwens) nu een regular op dit forum zijn dan zou het ietwat belachelijk zijn om de replies niet eerst ff te checken, maar volgens mij is het een charmant meisje, met weinig post-ervaring. Wat in mijn zieke geest al snel leidt tot taferelen à la 'hey, beste ervaringsdeskundige poster, mijn naam is lore en ik ken er niks van, kan je me even uitleggen hoe ik best een post beantwoord?' Waarop ik dan fluks zou antwoorden 'maar natuurlijk Loretje (mag ik je Loretje noemen?) we doen dat toch gezellig even bij een goed glaasje wijn, bij mij ten huize?'
Eind goed al goed.

Tuninboy

Legacy Member
rednaske zei:
mannekes, het afgeven op mensen die iets dubbel posten is misschien gewoon een beetje over the top. wat denken jullie? ok, mocht die lore (mooie naam trouwens) nu een regular op dit forum zijn dan zou het ietwat belachelijk zijn om de replies niet eerst ff te checken, maar volgens mij is het een charmant meisje, met weinig post-ervaring. Wat in mijn zieke geest al snel leidt tot taferelen à la 'hey, beste ervaringsdeskundige poster, mijn naam is lore en ik ken er niks van, kan je me even uitleggen hoe ik best een post beantwoord?' Waarop ik dan fluks zou antwoorden 'maar natuurlijk Loretje (mag ik je Loretje noemen?) we doen dat toch gezellig even bij een goed glaasje wijn, bij mij ten huize?'
Eind goed al goed.

Dig gvd is nie gast.Ge zet al de 2de in deze post.

Gij hebt ook nog geen ervaring in het posten op forum ?

Bartel

Legacy Member
rednaske zei:
mannekes, het afgeven op mensen die iets dubbel posten is misschien gewoon een beetje over the top. wat denken jullie? ok, mocht die lore (mooie naam trouwens) nu een regular op dit forum zijn dan zou het ietwat belachelijk zijn om de replies niet eerst ff te checken, maar volgens mij is het een charmant meisje, met weinig post-ervaring. Wat in mijn zieke geest al snel leidt tot taferelen à la 'hey, beste ervaringsdeskundige poster, mijn naam is lore en ik ken er niks van, kan je me even uitleggen hoe ik best een post beantwoord?' Waarop ik dan fluks zou antwoorden 'maar natuurlijk Loretje (mag ik je Loretje noemen?) we doen dat toch gezellig even bij een goed glaasje wijn, bij mij ten huize?'
Eind goed al goed.

Tis goed Sanderke!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan