Archief - Decibel Outdoor 2009 (15/08/09)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jayway

Legacy Member
Decibel mainstage
D-Block & S-te-Fan
Zany
Tuneboy (IT)
Francois
Brennan Heart
Frontliner
Dana
Tatanka (IT)
Headhunterz
The Viper
MC DV8

back2school
Buzz Fuzz
Chosen Few
D-Spirit
Digital Boy
Forze DJ Team
J.D.A.
Kristof
Neophyte
PCP
Promo
Rob
MC: Alee
MC: Forze

Euphoria
Deepack
Digital Punk
Max Enforcer
Noisecontrollers favoriet"
Profyler
Scope DJ
The Pitcher
The Prophet favoriet"
Wildstylez
Zatox
Live: Donkey Rollers
MC: Villain

Hardcore4life
Evil Activities
Noize Suppressor (IT)
D-Passion
Endymion
Tha Playah
Outblast
Tommyknocker (IT)
Nosferatu
Art of Fighters live (IT)
G-Town Madness live
TMC

Remember
Scot Project (DE)
Beholder & Balistic
Clive King
Melanie di Tria (DE)
Deaz D
Leep
Derb (DE)
Gary D (DE)
Isaac
MC Da Syndrome

Pussy lounge
Paul Elstak
Korsakoff
Mental Theo
Ruthless
Genius
Luna
Yves (BE)
Lars
Darkraver
MC Ruffian

Darkness4life
Catscan
Mindustries
Daisy (FR)
Negative A
Fracture 4 (UK)
Drokz
Bryan Fury (UK)
N-Vitral live
Somatic Responses live (UK)
MC Dart

1992is4you!
Stanton
Yves DeRuyter (BE)
Pat C
Gizmo
Robin "Jaydee" Albers
Pat Krimson (BE)
100Isis
Panic
MC Joe

UP!
Coone (BE)
Pat B
GJ Warez
Fenix
Chicago Zone (FR)
Qatja S
Gave (FR)
Binum (FR)
MC Jeff

Refuse
Marco Remus (DE)
Rude Awakening
Giorgio SFX
Spark Taberner
Hilarious
Salva Trucha
Torsten Kanzler (DE)
3headzahead live (DE)
Boris S (DE)

b2s - Decibel outdoor festival 2009 :niceone:

PoMpElSiEn

Legacy Member
kaartjes al ff in de pocket

en lineup valt wel mee zoizo wel topfeest :D

Kempenaar

Legacy Member
Vix zei:
Olala, daar moeten we ook heen.
Misschien iets voor volgend jaar, kan je hier in tegenstelling tot Defqon 1, nog wel op een normale manier aan tickets geraken?

Jayway

Legacy Member
Niels_H zei:
Misschien iets voor volgend jaar, kan je hier in tegenstelling tot Defqon 1, nog wel op een normale manier aan tickets geraken?

Denk het wel.. is wel al elk jaar uitverkocht geweest ma geen defqontoestande :p

Schummi88

Legacy Member
Niels_H zei:
Misschien iets voor volgend jaar, kan je hier in tegenstelling tot Defqon 1, nog wel op een normale manier aan tickets geraken?

Ja, dat raakt niet snel uitverkocht. Je moet er natuurlijk ook niet te lang mee wachten :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan