Metochke zei:
vreemd hoe het merendeel zich gewoon focussed op den topicnaam. volgende keer noem ik het " tetten " ofzo.
Jij vindt het vreemd dat mensen op een muziekforum hun mening geven? Jij hebt de vergelijking gemaakt, die mensen vinden JOUW vergelijking ongepast. En dan maak je je er maar gauw vanaf met hun reacties overdreven te noemen?
Je gaat in een filmforum toch ook niet posten dat de nieuwe Stanley Kubrick geboren is om het dan over een Uwe Böll adept te hebben?
Je post gewoon het zoveelste 13 in een dozijn youtube amateurtje en vergelijkt hem met één van de grootste talenten/componisten/muzikanten uit de muziekgeschiedenis? En dan ga je reacties hierop vreemd noemen? Hmmmm...
Jij mag deze jongen absoluut geweldig vinden, maar het zegt imo meer dan genoeg over je muziekkennis, wat natuurlijk de "vreemde" titelkeuze zou verklaren.
Ach ja... Nu zal ik wel niet chill zijn zeker? Gelukkig heb ik van muziek meer verstand.
Groetjes,
BongZ