NinjaTune
Legacy Member
Hoi!
vanavond komt dave clarke nog es naar de fuse; ik had ff vraag hieromtrent. Ik heb vroeger nog foto's gezien van gigantische rijen mensen die aan het aanschuiven waren aan de fuse. Is er grote kans dat dit weer het geval zal zijn en is er dan nog mogelijkheid sowieso binnen te geraken? Of op welk tijdstip stel je voor dat je het best naar de fuse komt om deftig binnen te geraken? Ik ben er nog nooit geweest en het is behoorlijk ver voor mij, het zou dus erg stom zijn moesten we niet meer binnengeraken..
(ligt fuse btw ver van het station? op plannetje lijkt dit niet het geval, maar een plan is dan ook maar een plan)
vanavond komt dave clarke nog es naar de fuse; ik had ff vraag hieromtrent. Ik heb vroeger nog foto's gezien van gigantische rijen mensen die aan het aanschuiven waren aan de fuse. Is er grote kans dat dit weer het geval zal zijn en is er dan nog mogelijkheid sowieso binnen te geraken? Of op welk tijdstip stel je voor dat je het best naar de fuse komt om deftig binnen te geraken? Ik ben er nog nooit geweest en het is behoorlijk ver voor mij, het zou dus erg stom zijn moesten we niet meer binnengeraken..
(ligt fuse btw ver van het station? op plannetje lijkt dit niet het geval, maar een plan is dan ook maar een plan)




