Archief - Dave Clarke @ Fuse

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NinjaTune

Legacy Member
Hoi!

vanavond komt dave clarke nog es naar de fuse; ik had ff vraag hieromtrent. Ik heb vroeger nog foto's gezien van gigantische rijen mensen die aan het aanschuiven waren aan de fuse. Is er grote kans dat dit weer het geval zal zijn en is er dan nog mogelijkheid sowieso binnen te geraken? Of op welk tijdstip stel je voor dat je het best naar de fuse komt om deftig binnen te geraken? Ik ben er nog nooit geweest en het is behoorlijk ver voor mij, het zou dus erg stom zijn moesten we niet meer binnengeraken..

(ligt fuse btw ver van het station? op plannetje lijkt dit niet het geval, maar een plan is dan ook maar een plan)

pieta

Legacy Member
heh, ik ga oo straks:)
kga voor de eerst ekeer naar de fuse, en opt planneke ziet het er indd uit dat ge nie zo ver moet wandelen vanaf het station, ma denk dat ta int ehct ook zo is, dnk da wij zo rond 9 vertrekken endan rond10 daar zijn, eensrap eens gaan zien, en dan ff ergesn anders iets drinken,en dan terug wa voro elf gaan omdat et 5 euro inkom is...wachtrijen hebk eigelijk geen idee van...
dnek wael dat et een goed feetske gaat worde:)

NinjaTune

Legacy Member
pieta zei:
heh, ik ga oo straks:)
kga voor de eerst ekeer naar de fuse, en opt planneke ziet het er indd uit dat ge nie zo ver moet wandelen vanaf het station, ma denk dat ta int ehct ook zo is, dnk da wij zo rond 9 vertrekken endan rond10 daar zijn, eensrap eens gaan zien, en dan ff ergesn anders iets drinken,en dan terug wa voro elf gaan omdat et 5 euro inkom is...wachtrijen hebk eigelijk geen idee van...
dnek wael dat et een goed feetske gaat worde:)

wij zouden tegen 22.30 ofzo daar aan komen. Ook eerste keer dat ik ga 'fusen' ;)

Sabe

Legacy Member
wachtrijen ..... mjah ik heb er ene keer gestaan om 22:30 en dan staat er wel wat volk :)

maar meestla gaan wij nu rond 1 uur naar daar tot 6 - 7 uur ... hangt er vanaf wie er komt.
Als ik van 23 tot 7 moet, hou ik niet vol :)

Sabe

Legacy Member
LexiC zei:
wij zouden tegen 22.30 ofzo daar aan komen. Ook eerste keer dat ik ga 'fusen' ;)

zijt ma zeker dat u laatste keer niet gaat zijn ^^

echt een SHOW kot ^^

da_diablo

Legacy Member
fuse is nie ver van het station, ge moet het wel een beetje weten zijn. over wachtrijen kan ik niets zeggen want ik ga niet zoveel naar "topaffiches" (lees: ik ga in de week)

Spliffsnatcher

Legacy Member
Tja spijtig dat het u eerste keer is, dan kennen ze u kop nog niet. Probeer vanaf nu gewoon geregeld te gaan en neem wat schoon vrouwvolk mee dan laten ze u meestal wat sneller binnen.
De buitenwippers elke keer hun fooi geven helpt ook ;)

En voor 12u is om wachtrijen vragen natuurlijk, maar dat deed ik vroeger ook. nu vind ik de sfeer in de vroege uurtjes beter

NinjaTune

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
Tja spijtig dat het u eerste keer is, dan kennen ze u kop nog niet. Probeer vanaf nu gewoon geregeld te gaan en neem wat schoon vrouwvolk mee dan laten ze u meestal wat sneller binnen.
De buitenwippers elke keer hun fooi geven helpt ook ;)

En voor 12u is om wachtrijen vragen natuurlijk, maar dat deed ik vroeger ook. nu vind ik de sfeer in de vroege uurtjes beter

enig idee hoe laat dave clarke zou draaien? en als je laat binnenkomt, heb je dan wel zekerheid dat je nog binnenkan?

@da_diablo, kben er ooit overdag es gepasseerd, ma kweet het vant station niet echt zijn, buiten dan met da plannetje.. :x

Sabe

Legacy Member
LexiC zei:
enig idee hoe laat dave clarke zou draaien? en als je laat binnenkomt, heb je dan wel zekerheid dat je nog binnenkan?

@da_diablo, kben er ooit overdag es gepasseerd, ma kweet het vant station niet echt zijn, buiten dan met da plannetje.. :x

binnen kunnen gaat altijd... als het later is, is die deur dicht, maar moet ge gewoon ff kloppen, dan doen ze die open ;)

dave clarke is mainact, dus wrsh later ... negen op tien eerst pierre of t-quest derna dave clarke (alsem alleen is) 3 - 4 uur dat diene draait :)

Xavez

Legacy Member
Vant station is ongelooflijk eenvoudig. Er is trouwens een infobalie in die grote hal vant station, cant miss it. Als ge't daar gewoon ne keer vraagt helpe die mense u vriendelijke verder :). Ge kunt het zo ook wel terugvinden hoor, beetje rondlopen en ge komt er zo op uit. Nu ehm, eerste keer dak er ging benk dus ook een beetje misgelopen omda ik dacht "wtfuck zon dikke club midde in een woonwijk" maar het ligt daar dus echt pal in't midden van zo'n gekke buurt, dus laat u niet afschrikken ;) (tis veilig ook zenne :)).

Over wachtrijen kan ik niet veel zeggen buiten dan: alsge om 22h daar zijt geraakt ge zeker binnen en zijtge eerste in de rij :p

NinjaTune

Legacy Member
Xavez zei:
ik dacht "wtfuck zon dikke club midde in een woonwijk" maar het ligt daar dus echt pal in't midden van zo'n gekke buurt, dus laat u niet afschrikken ;) (tis veilig ook zenne :)).

ja idd fuse vanbuiten stelt niet veel voor. Ma als ik juist ben ligt da in de marollenwijk hé? is nogtans een van de mindere wijken van brussel naar m'n weten. (ik studeer in brussel)

NoizeSuppressor

Legacy Member
LexiC zei:
ja idd fuse vanbuiten stelt niet veel voor. Ma als ik juist ben ligt da in de marollenwijk hé? is nogtans een van de mindere wijken van brussel naar m'n weten. (ik studeer in brussel)

buurt wordt ge idd niet vrolijk van maar als je in Brussel al van een hoofdstraat afwijkt is 't van dat... Raad niet aan van er alleen rond te dolen maar kom 't is nog niet zo erg als in Brooklyn he :D

da_diablo

Legacy Member
ik voel mij nooit onveilig in brussel, kben ook kotstudent in brussel, maar naar het schijnt is die buurt wel één van de gevaarlijkere van brussel ja, dus een tip: nie blijven staan en staan lawaai maken op straat zo tussen 2u en 6u s'nachts.

DjProbe

Legacy Member
dam heb al spijt dat ik nog niet eens naar fuse ben afgezakt ... tzal voor de volgende keer zijn

pieta

Legacy Member
thusi sinds 10 uur ff geslpaen,s effe scouts, christian smith was van 1-3, en van 3-5 dave, ehct gut man:) alleen begon em op een te gapen enz, stodn er maar wat ahcter zo van, dat et maar snel 5 uur...opt planneke ziet et er eigelijk veel simpler uit dan waar et eigelijk ligt:) toch ff zitte rondlopen en vragen ma iedreen stuurde ons naar ergens anders...

Sabe

Legacy Member
vree sjieke discotheek e ? ^^ Alee ik vind da toch de moeite : D

NinjaTune

Legacy Member
wij waren quite lazy en hebben de taxi genomen bij het doorgaan. we waren daar tegen 22.40 en waren de 15de ofzo :p man wat een sfeer. binnen zaten er nog ma 50 man ofzo en iedereen zat daar al te roepen en te fluiten op momenten. Idd zéér vette discotheek, daar ga ik ZEKER nog terug =) echt een van de beste feestjes dat ik al gedaan heb. Alle setjes waren echt dik in orde. Nu ben ik ook proud owner van een fuse-tshirt ^^ ;p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan