Archief - dance/elektro/house nummers

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vnloo

Legacy Member
hallo iedereen

ik ben op zoek naar titels van nummers die op elke fuif worden gedraait omdat ze gewoon super goed zijn en tot de klassiekers behoren.
zo van die nummers die "verplicht" zijn in elke dj zijn set te zitten

of als je nog gewoon fijne dance/lektro/house tracks weet moogt ge die ook zegge :p

MrZodiac

Legacy Member
Misschien is het handig om wat gedetailleerder de vraag te stellen, want wat wil je hiermee bereiken? Iedereen zijn smaak is anders.

er zijn trouwens vele nummers, heb hier bakken vol zitten, en wat versta je onder klassiekers... toch niet de remix van de remix van de remix? ....

(Ben ook van zonhoven, moogt altijd ne keer komen kijken :p)

vnloo

Legacy Member
ook van zonhoven :D

ik heb op je site gelezen dat je regelmatig draait in een club.
welke? :P

lekkere set trouwens :D :niceone:

ik bedoelde dus vooral wat zijn (door dj's) veel gedraaide nummers op fuiven nzo.
of gewoon goeie nummers :P

vnloo

Legacy Member
MrZodiac zei:
(Ben ook van zonhoven, moogt altijd ne keer komen kijken :p)

waar zit je ergens in zonhoven?:p

kheb zelf wel al eens gemixt met de pc (maar da ging altijd maar half)
kzou wel eens willen zien :p

MrZodiac

Legacy Member
vnloo zei:
waar zit je ergens in zonhoven?:p

kheb zelf wel al eens gemixt met de pc (maar da ging altijd maar half)
kzou wel eens willen zien :p

De laatste 2 jaar ben ik niet meer aan't dj'en, maar met producing, mixing enz bezig.

Ik heb vroeger gedraaid in een club in Zolder (was in de tijd nogal berucht :p)

Heb hier nog bakken vol vinyl liggen, maar draai tegenwoordig met PC en bijhorende controllers.

Ik ben sinds september zelfstandige in het geven van Lessen (Cubase, Reason, Audio hardware, microfoons) en verkoop eveneens deze producten. (nog vollebak mee aan't uitbreiden imo)

De lijst die Neo geeft ziet er wel goed uit, maar als ik echt moet beginnen op te noemen:

Delerium - Silence
Eerste platen van Milk inc. (die van nu, bah! :p)
50% van de Dance Opera collectie
Zolex - Blackout, Beautiful inside
Virtualzone
Dune - I can't stop ravin'
Dave Clarke
Bonzai records (classic, progressive enz...)
enz....

Er zijn er gewoon veel te veel om op te noemen :p

Tuninboy

Legacy Member
MrZodiac zei:
De laatste 2 jaar ben ik niet meer aan't dj'en, maar met producing, mixing enz bezig.

Ik heb vroeger gedraaid in een club in Zolder (was in de tijd nogal berucht :p)

Toch niet Deejays Club he ? :p

MrZodiac

Legacy Member
Tuninboy zei:
Toch niet Deejays Club he ? :p

Nope, dat was waar nu een garage ligt langs de baan op Zolder/Hasselt, heeft Jingles geheten en is nog open geweest onder een nadere naam die me nu ontgaat. Is uiteindelijk volledig afgebrand...

Bartel

Legacy Member
MrZodiac zei:
Nope, dat was waar nu een garage ligt langs de baan op Zolder/Hasselt, heeft Jingles geheten en is nog open geweest onder een nadere naam die me nu ontgaat. Is uiteindelijk volledig afgebrand...

Langs de frituur! En da is op de baan Bree/Meeuwen/Helchteren/Lillo/Zolder/Heusden :p
Naam ontgaat mij ook atm :)

MrZodiac

Legacy Member
Bartel zei:
Langs de frituur! En da is op de baan Bree/Meeuwen/Helchteren/Lillo/Zolder/Heusden :p
Naam ontgaat mij ook atm :)

Jups, daar was dat. op mijne site staat nog een mixke van toen, brings back memories :music: (ma als ik da nu luister stond de pitch nogal hoog, lol)

Tuninboy

Legacy Member
Bartel zei:
Langs de frituur! En da is op de baan Bree/Meeuwen/Helchteren/Lillo/Zolder/Heusden :p
Naam ontgaat mij ook atm :)

Ohh, de Rena , tegenover de oude hoef (nu het middelpunt.) ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan