gStar
Legacy Member
Gisteren in Discotheek De Witte Hoeve zalige remix gehoord 
Ging van Zeil je voor het eerst , dan sla je een flater, Trek het je niet aan. 't zijn zorgen voor later ...
kweet dat een liedje is van Bart Kaëll..
Maar dit was een versie met veel geboenk in
.. Iemand die weet hoe dit liedje noemt ?

Ging van Zeil je voor het eerst , dan sla je een flater, Trek het je niet aan. 't zijn zorgen voor later ...
kweet dat een liedje is van Bart Kaëll..
Maar dit was een versie met veel geboenk in
.. Iemand die weet hoe dit liedje noemt ?