m4nTiS
Legacy Member
Hey,
Een jaar of 2 geleden was er een dance-achtig liedje... qua tekst of titel herinner ik me weinig. Ik weet wel nog dat de videoclip ging over een kartonnen vrouwtje in een kartonnen wereld. Ze reed met haar auto wat rond in die wereld.
Kweet t, tis beetje vaag misschien...
Een jaar of 2 geleden was er een dance-achtig liedje... qua tekst of titel herinner ik me weinig. Ik weet wel nog dat de videoclip ging over een kartonnen vrouwtje in een kartonnen wereld. Ze reed met haar auto wat rond in die wereld.
Kweet t, tis beetje vaag misschien...
