Gavin
Legacy Member
ok ok, ik weet niet of het dance is..ik heb maar iets elektronisch genomen!
het is zo een schijf van midden jaren negentig, typisch voor toen
met een dikke bas
ze spelen russian roulette..ge hoort denk ik de revolver draaien en dan hoort ge een schot
en een of ander oostblokaccent hebbende stem zegt dan: HAHA! YOU LOSE
en dan weer die bas..

het is zo een schijf van midden jaren negentig, typisch voor toen
met een dikke bas
ze spelen russian roulette..ge hoort denk ik de revolver draaien en dan hoort ge een schot
en een of ander oostblokaccent hebbende stem zegt dan: HAHA! YOU LOSE
en dan weer die bas..

id-kenners!