titel zegt het zelf.
geen geflame over tis dance , nee tis techno .. kwist nie wa zetn dus emmek maar dance genomen.
te tekst in het liedje : 'm condish you right now
is beetje alla felix .. ik denk dat het van luna of iluna komt maar vindt het nergens terug.
mvg
kurobu