Obernik
Legacy Member
iedereen kent het wel, DeepZone met It's gonna be allright.
Ik heb een tijdje terug eens een zalige remix gehoord. Ik weet niet of er veel remixen hiervan in omloop zijn en welke de beste zijn.
Maar als iemand een paar namen van remixen kan geven die goed zijn, dan zou ik u eeuwig dankbaar zijn. Wie weet zit degene die ik bedoelde er wel tussen.
Bedankt alvast...
Ik heb een tijdje terug eens een zalige remix gehoord. Ik weet niet of er veel remixen hiervan in omloop zijn en welke de beste zijn.
Maar als iemand een paar namen van remixen kan geven die goed zijn, dan zou ik u eeuwig dankbaar zijn. Wie weet zit degene die ik bedoelde er wel tussen.
Bedankt alvast...