Archief - [dance] ErRoR-Trippin'

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

celeron clocker

Legacy Member
Dag beste mede forumgangers.

Om simpel te zijn , vorige thread was zo eentje van type slaughter.

Bij deze thread geldt hetzelfde , immers uit die thread heb ik een hoop geleerd.

Dus als je iets wil zeggen en het is gegrond , zeg het dan.

Info over het nummer :

1. Grootte : 3.3Mb
2. Lengte van de track: 2:51
3. Extensie : MP3
4. Opnamekwaliteit 160kbps
5. Gebruikte gear: FL4 , vanguard
6. Tijd: + 6 uur
7. Ik vind het PAKKEN beter klinken dan mijn vorige thread hier. :)

Edit : bijna de url vergeten :

http://users.telenet.be/celeronclocker/music/ErRoR-trippin'.mp3

Baloo

Legacy Member
Dance is het niet echt.

Tis melodieuze jump.

6 uur lijkt veel om te werken maar is het bitterweinig.
Tis een typische fl amateurproductie.

Je hebt nog veel te leren qua sound, wat het belangrijkste is aan uw productie.

Probeer uw channels te equalizen zodat ze allemaal veel beter en ruimer klinken.

Zeker geen slechte track , er zit al een hoop potentiele energie in,
maar besteed toch meer tijd aan 1 track.

Groeten,
Bram

Dj Aero

Legacy Member
inderdaad typische amateur producing

1) uwe clap? is een wav sample met een kwaliteit van 1 kb/s?

2) u melodiekes zijn wel grappig

3) uwe kick? is echt lelijk

4) uw effectjes zijn veel te eenvoudig.

5) ik merk precies ook dat ge geen gebruikt maakt van de effecten zoals bvb reverb en delay?

celeron clocker

Legacy Member
Dj Aero zei:
inderdaad typische amateur producing

1) uwe clap? is een wav sample met een kwaliteit van 1 kb/s?

2) u melodiekes zijn wel grappig

3) uwe kick? is echt lelijk

4) uw effectjes zijn veel te eenvoudig.

5) ik merk precies ook dat ge geen gebruikt maakt van de effecten zoals bvb reverb en delay?

1) indeed , als jij betere samples hebt en ze zou willen delen , add me dan op msn.

2) is dat goed of slecht :D

3) std samples ook. kzal eens vst'ke installen.

4) I know.

5) Ik gebruik inderdaad alleen een heel klein beetje reverb op kick , voor de rest nix.

Fryse Bursten

Legacy Member
Daar zou ge een dikke schijf van kunne make als ge het wa professioneel aan pakt. Met veel variaties en veel hoge percussie (nu zit die zo dof op de achtergrond) en mss ook een beetje spelen met de filters van u synth-toon.

Ook nog meer werken naar een qlimax en int begin echt heel rustig.

Zeker u kick aanpasse alhoewel ge mss ook af en toe 1 of 2 slage van deze kick erin kunt steken.

Veel suc6

Greetz

Dj Aero

Legacy Member
1) zoek zelf via google naar samples, er zijn 100000000 site

2) ik weet et niet, neutraal, ze zijn niet proffesioneel

3) doe dat

4) werk er aan

5) reverb op kick is een big no no. gebruik meer effecten, delay reverb, flanger, chorus, ... laat de reverb op kick -truck over aan de pro's

Fanatix

Legacy Member
Het melodie zit echter super goe in mekaar maar werk aan die kick en ook werken aan nen opbouw

Dimsy

Legacy Member
heheheh tis cool tis cool, indd beetje meer tijd in steken (kick) en wordt een vette schijf!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan