Archief - Daft Punk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tomh

Legacy Member
http://popwhore.com/2009/03/daft-punk-is-doing-tron-2/

French electronica duo Daft Punk has been signed to write the original music score for Tron 2.0, Walt Disney’s upcoming sequel to the groundbreaking 1982 animation cult hit which was scored by electronic music icon Wendy Carlos.

Daft Punk’s members Guy-Manuel de Homem-Christo and Thomas Bangalter have been involved in various films before, but Tron 2.0 will be their first complete feature film score. The film, scheduled for a 2011 release, is helmed by Joseph Kosinski and will feature Garrett Hedlund, Olivia Wilde and Beau Garrett.

:applause:

kristofke_1

Legacy Member
ow yeah! :p
Ik denk wel dat zij een goed keuze zijn: hun robot-look en ditto "sound" passen goed bij de thema's van tron.

Ik verwacht er veel van :)

ShiryuX

Legacy Member
Nice! De muziek gaat vast weer goed zijn zoals altijd.

Wordt Daft Punk weer actief? :D Gezien er ook een tour is in 2010-2011.

onsmozes

Legacy Member
SimVoldemort zei:
Nice! De muziek gaat vast weer goed zijn zoals altijd.

Wordt Daft Punk weer actief? :D Gezien er ook een tour is in 2010-2011.

't Is te hopen! Hun laatste en enige optreden dat ik zag, aka Pukkelpop 2006: :drool:

GeeKer

Legacy Member
hitman47 zei:
:love::love::love:

de set was wel voorgemixt but whaaatever

Hoe komde daarbij?

Ze doen tijdens een toer steeds dezelfde show, maar daarvoor wil da ni zeggen dat da voorgemixt is hé.

onsmozes

Legacy Member
GeeKer zei:
Hoe komde daarbij?

Ze doen tijdens een toer steeds dezelfde show, maar daarvoor wil da ni zeggen dat da voorgemixt is hé.

Idd + heb al meerdere bootlegs gehoord waartussen er toch redelijk wat verschillen zijn.

REDNIK

Legacy Member
zijn mensen die denken wanneer het licht/videowall gelijk is aan de muziek dat het "voorgemixed" is. Over The Chemical Brothers is er deze discussie ook al geweest. Vele mensen vergeten volgens mij dat bij live dance performances ook de show wordt ingeoefend, zoals bij een rockgroep of w/e

on-topic: super goei nieuws, ben al reeds benieuwd en hoop ook op een tour volgend jaar ofcourse ^^ wacht nog altijd op men kans om ze live aan het werk te zien :(

shiftyke

Legacy Member
SimVoldemort zei:
Nice! De muziek gaat vast weer goed zijn zoals altijd.

Wordt Daft Punk weer actief? :D Gezien er ook een tour is in 2010-2011.

DP is altijd al actief geweest, ze zijn gewoon aan nieuwe cd maken....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan