joske1987
Legacy Member
Hello,
Bij mijn geluidskaart heb ik een versie Cubase 4 Le gekregen. Het werkt goed, maar er is nog iets dat ik niet begrijp. Als ik meer dan 8 instrumenttrack's wil invoegen, zegt hij: "The instrument track count is at the limit"
Moet er nog iets met die instrumentstrack's gebeuren? Ik kan nergens vinden hoe ik er meer kan toevoegen.
Grtz
Bij mijn geluidskaart heb ik een versie Cubase 4 Le gekregen. Het werkt goed, maar er is nog iets dat ik niet begrijp. Als ik meer dan 8 instrumenttrack's wil invoegen, zegt hij: "The instrument track count is at the limit"
Moet er nog iets met die instrumentstrack's gebeuren? Ik kan nergens vinden hoe ik er meer kan toevoegen.
Grtz