Exca
Legacy Member
Bij wijze van oefening bij de opnames voor enkele tracks heb ik mijn zangeres eens Halo laten zingen van Beyonce, niks serieus maar om eens met iets anders bezig te zijn heb ik mij vandaag geamuseerd met het materiaal dat ik had, en geprobeerd om er een track van te maken (met véél moeite bij het bewerken, opgenomen op een half uurtje ofzo dus qua toon en ritme was het nogal "ruw"
)
Bij deze wou ik het ook eens delen
http://www.exca.be/marlisa_-_halo.mp3
Software: Cubase SX3
Tijd geinvesteerd: Een half uurtje opnemen, een dag eraan geproduced
Formaat: MP3, 10mb, 320kbps
)Bij deze wou ik het ook eens delen

http://www.exca.be/marlisa_-_halo.mp3
Software: Cubase SX3
Tijd geinvesteerd: Een half uurtje opnemen, een dag eraan geproduced
Formaat: MP3, 10mb, 320kbps