u4ea
Legacy Member
Daarjuist op de radio een redelijk bekend oud(?) liedje gehoord,maar kan de lyrics niet meer herinneren .
er kwam wel het stukje tekst "coupe de boite" of iets in die aard
in voor en ook nog eens "ajajaj" fzoiet na een tijdje
was precies beetje frans en engels door elkaar.
dank op voorbaat
er kwam wel het stukje tekst "coupe de boite" of iets in die aard
in voor en ook nog eens "ajajaj" fzoiet na een tijdje
was precies beetje frans en engels door elkaar.
dank op voorbaat
