Thorens
Legacy Member
Gisteren naar een (overigens subliem) concert/theateroptreden geweest van Histrylogie (met Axl Peleman, Guy Swinnen, ea.) en daardoor vandaag heel de dag al met de akoestische gitaar in de weer.
Opeens kwam een leuk Countryesque nummertje uit de bus en ik doop het 'River Crossing'. Voorlopig zonder banjo, mandoline, mondharmonica, drums, vocalen, bas, of watnog... Puur akoestische gitaar. Met de nadruk op voorlopig, want ik vind dat het nog heel wat diepte kan gebruiken.
MP3 ( 92kbps, 2,25mb, 1min51.)
Opeens kwam een leuk Countryesque nummertje uit de bus en ik doop het 'River Crossing'. Voorlopig zonder banjo, mandoline, mondharmonica, drums, vocalen, bas, of watnog... Puur akoestische gitaar. Met de nadruk op voorlopig, want ik vind dat het nog heel wat diepte kan gebruiken.
MP3 ( 92kbps, 2,25mb, 1min51.)

