Equino
Legacy Member
Zoals de titel het zegt.
De clip gaat over een jonge franse gast die 's morgens afscheid neemt van z'n ouders en naar een tuning battle vertrekt in (zijn) dorp. Eerst stopt hij nog eens bij een kruisbeeld.
Hij komt met zijnen oranje auto dan toe op dat plein en ziet daar z'n tegenstander (huidige kampioen). Nen dikke kalen ofzo. Het is eventjes spel en daarna begint hun battle. Het meeste decibels en onze held wint natuurlijk net. Daarna wordt hij op handen gedragen door al de rest.
De song zelf is moeilijk te beschrijven. Genre is dance, geen zware beat erin beetje piano achtige melodie dacht ik. Melodie is, als ik mij niet vergis, eigenlijk constant aanwezig. Niet echt variatie dus. Verder komt de song héél kort voor in een of andere reclame op top radio of stubru. Als ik het nog eens hoor dan zal ik dit vermelden welke precies. Ik dacht voor een bepaald evenement
Had hem lang in m'n favorieten staan in youtube maar de video is blijkbaar verwijderd.
Thx in advance.
De clip gaat over een jonge franse gast die 's morgens afscheid neemt van z'n ouders en naar een tuning battle vertrekt in (zijn) dorp. Eerst stopt hij nog eens bij een kruisbeeld.
Hij komt met zijnen oranje auto dan toe op dat plein en ziet daar z'n tegenstander (huidige kampioen). Nen dikke kalen ofzo. Het is eventjes spel en daarna begint hun battle. Het meeste decibels en onze held wint natuurlijk net. Daarna wordt hij op handen gedragen door al de rest.
De song zelf is moeilijk te beschrijven. Genre is dance, geen zware beat erin beetje piano achtige melodie dacht ik. Melodie is, als ik mij niet vergis, eigenlijk constant aanwezig. Niet echt variatie dus. Verder komt de song héél kort voor in een of andere reclame op top radio of stubru. Als ik het nog eens hoor dan zal ik dit vermelden welke precies. Ik dacht voor een bepaald evenement
Had hem lang in m'n favorieten staan in youtube maar de video is blijkbaar verwijderd.
Thx in advance.

