Bosman.jr
Legacy Member
Gegroet,
Heb weer even in men studio (kamer
) gezeten en heb iets "Chinees"
gemaakt.
Tools/Software: Reason 3 , Men keyboard (Bome's Plug-In)
Genre: Chill . . . alhoewel er een house-beat in voor komt ..
Instruments: Mini-Stem , Piano, Gitaarke, House-Beat
Download: http://users.telenet.be/sven_vanbrabant/Niels/Bosman.jr%20-%20Chinese%20Avenue.mp3
Kleine Opmerking: Hij is niet gemasterd/afgewerkt + moet nog dingen wijzigen !!
Grtz. Bos
Heb weer even in men studio (kamer
) gezeten en heb iets "Chinees"gemaakt.
Tools/Software: Reason 3 , Men keyboard (Bome's Plug-In)
Genre: Chill . . . alhoewel er een house-beat in voor komt ..
Instruments: Mini-Stem , Piano, Gitaarke, House-Beat
Download: http://users.telenet.be/sven_vanbrabant/Niels/Bosman.jr%20-%20Chinese%20Avenue.mp3
Kleine Opmerking: Hij is niet gemasterd/afgewerkt + moet nog dingen wijzigen !!
Grtz. Bos
maar wel iets nieuw dus zeker verder doen! Greetz