Archief - canon in D op gitaar

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorens

Legacy Member
Mijn god, hoe kan het, die 2de kerel is er dus in geslaagd van het NOG slechter te spelen... Brrr...

yeane_metal

Legacy Member
bedoel je dat het 1ste ook slegt gespeeld is fzo :oink:
want ik vind et best wel prachtig gespeeld

Thorens

Legacy Member
Die kerel speelt met 0,0 gevoel en zijn arpeggio's zijn lachwekkend. Heus niets om over naar huis te schrijven, hoor.

Dan liever een traag nummer dat met gevoel is gespeeld.

yeane_metal

Legacy Member
achjah ieder zn mening en daar gaat et uiteindelek niet over, kzou gewoon graag de tab hebben ^^

Brolpaq

Legacy Member
|----------------------------------------------
|----------------------------------------------
|----------------------------------------------
|----------------------------------------------
|-19-17-15-14-12-10-12-14-19-17-15-17-15-14
|----------------------------------------------

Dast begin allesinds , de rest gaat de snel voor my. :D

EagleEye

Legacy Member
misschien kun je op zijn eigen website kijken :p jerryc.tw of wat ist daar, die heeft een GP4 tab en een backing track beschikbaar gesteld

zweebee

Legacy Member
Thorens zei:
Die kerel speelt met 0,0 gevoel en zijn arpeggio's zijn lachwekkend. Heus niets om over naar huis te schrijven, hoor.

Dan liever een traag nummer dat met gevoel is gespeeld.

:niceone: grave gast gij

Da eerste is best wel nice
Met den tweede moest ik wel lache :p, ma da heeft veel met de geluidskwaliteit te make tbh

BongZrGooD

Legacy Member
Brolpaq zei:
Wie kan het al spelen? =)
Ik kan het al ni meer spelen...:p
Een aantal jaartjes geleden heb ik mij daar eens mee beziggehouden, da gitaargemasturbeer; dus niet alleen dit nummer maar meer van datte...
En dat was voor er sprake was van tabs downen van het internet, puur op gehoor...ben ik nu ne straffe????:D

En over die versies, die eerste is zeker niet slecht gespeeld, zelfs redelijk goed; het is nog een jong kereltje.
Maar iets naspelen kan iedereen als em er zich wat op toelegt, het ware talent zit nog altijd in het zelf verzinnen van solo of melodielijnen imo...
Dan wordt pas duidelijk welk inzicht men heeft in muziek/gitaarspelen...
Eén noot op de juiste plaats is nog altijd veeeeel meer waard dan 17 arpeggios op welke plaats dan ook...

Groetjes,
BongZ

QplQyer

Legacy Member
Thorens zei:
Die kerel speelt met 0,0 gevoel en zijn arpeggio's zijn lachwekkend. Heus niets om over naar huis te schrijven, hoor.

Dan liever een traag nummer dat met gevoel is gespeeld.

Niet overdrijven, 't is zeker knap nagespeeld op technisch vlak.
En gevoel zit er ook nog wel redelijk in (hij beweegt nog redelijk mee op de muziek en zijn vibrato's bij momenten zitten niet slecht).

En aan de arpeggio's zag ik ook niets verkeerd.

Kortom, uw kritiek lijkt me totaal ongegrond (en ongefundeerd is ze al zeker, "lachwekkende arpeggio's zonder uitleg waar hij in de fout gaat en dergelijke).

FatFish

Legacy Member
QplQyer zei:
Niet overdrijven, 't is zeker knap nagespeeld op technisch vlak.
En gevoel zit er ook nog wel redelijk in (hij beweegt nog redelijk mee op de muziek en zijn vibrato's bij momenten zitten niet slecht).

En aan de arpeggio's zag ik ook niets verkeerd.

Kortom, uw kritiek lijkt me totaal ongegrond (en ongefundeerd is ze al zeker, "lachwekkende arpeggio's zonder uitleg waar hij in de fout gaat en dergelijke).
Hij is gewoon wat jaloers.

Xavez

Legacy Member
Erpz, die Jerry C speelt dat toch wel machtig goed hoor...
En zelfs als het "gevoelloos" zou zijn blijft het knap imho... Supermooie cover :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan