Bosman.jr
Legacy Member
Gegroet peeps,
Heb iets met Reason 3.0 in elkaar gemaakt , wou iets chill hebben.
Btw. eerste liedje dat ik maak.
Elementen: Piano, gitaarke, r&b beat,...
Program: Reason 3.0
MB: 1,61
Link: http://users.telenet.be/sven_vanbrabant/Niels/sweet.mp3
Heb iets met Reason 3.0 in elkaar gemaakt , wou iets chill hebben.
Btw. eerste liedje dat ik maak.
Elementen: Piano, gitaarke, r&b beat,...
Program: Reason 3.0
MB: 1,61
Link: http://users.telenet.be/sven_vanbrabant/Niels/sweet.mp3

Dus die naar boven, en die gitaar een TIKJE naar beneden