Archief - blues Uit 'Step by Step'

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skizzy

Legacy Member
Daarjuist in het programma 'Step by step' gezien dat dieje Kodie fzoiets? zo ene stukske speelde op gitaar, et is zo een heel bekend bluesdeuntje, maar de titel ken ik nie :).

Cheers

XA4

Legacy Member
Ik heb dit gevonden:
(zijn Engels is niet bepaald om over te stoefen... ;) )


Hi. My name is Trond Vidar Richvoldsen. I've always wondered what Cody in Step by Step
was playing on his gitar when he sang his genious blues;)

So after a couple of minuts i think i kinda got the idea. I think it sounds kinda cool!
Its a big possiblitly to improvise here, lay in a couple of high 12's insted of the 00.


part1 part2 part3
|-------------||-------------||--------------------------------------------------|
|-------------||-------------||--------------------------------------------------|
|-------------||-------------||--------------------------0-----------------0-----|
|-----0-------||-----0-------||-----0--------------------0-----------------0-----|
|--------3----||--------3----||--------3-------------------3-----------------3---|
|---5--5---5--||---5--5---5--||---5--5---5--5-5-5--5-5--5----5-5-5--5-5--5-----5-|



|-------------||-------------||--------------------------------------------------|
|-------------||-------------||--------------------------------------------------|
|-------------||-------------||--------------------------0-----------------12~~--|
|-----0-------||-----0-------||-----0--------------------0-----------------12~~--|
|--------3----||--------3----||--------3-------------------3-----------------3---|
|---5--5---5--||---5--5---5--||---5--5---5--5-5-5--5-5--5----5-5-5--5-5--5-----5-|

Skizzy

Legacy Member
XA4_ zei:
Ik heb dit gevonden:
(zijn Engels is niet bepaald om over te stoefen... ;) )


Hi. My name is Trond Vidar Richvoldsen. I've always wondered what Cody in Step by Step
was playing on his gitar when he sang his genious blues;)

So after a couple of minuts i think i kinda got the idea. I think it sounds kinda cool!
Its a big possiblitly to improvise here, lay in a couple of high 12's insted of the 00.


part1 part2 part3
|-------------||-------------||--------------------------------------------------|
|-------------||-------------||--------------------------------------------------|
|-------------||-------------||--------------------------0-----------------0-----|
|-----0-------||-----0-------||-----0--------------------0-----------------0-----|
|--------3----||--------3----||--------3-------------------3-----------------3---|
|---5--5---5--||---5--5---5--||---5--5---5--5-5-5--5-5--5----5-5-5--5-5--5-----5-|



|-------------||-------------||--------------------------------------------------|
|-------------||-------------||--------------------------------------------------|
|-------------||-------------||--------------------------0-----------------12~~--|
|-----0-------||-----0-------||-----0--------------------0-----------------12~~--|
|--------3----||--------3----||--------3-------------------3-----------------3---|
|---5--5---5--||---5--5---5--||---5--5---5--5-5-5--5-5--5----5-5-5--5-5--5-----5-|

Thx, zal het meteen eens proberen, dan laat ik weten of het klopt ook :).

Cheers

EDIT: dat is het helemaal!, Thankx :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan