Sepiroth
Legacy Member
Beste , ben al een tijdje bezig met gitaar(2,5 jaar) enzo heb ook al een bandje enzo,
gaat redelijk goed en zo qua gigs enzo redelijk goe en content publiek (altijd om 24
)
Maar ben al een tijdje aan het zoeken (tips natuurlijk ook welkom)
voor blues en welke nummertes goed zijn voor te beginnen ofzo
mvg
Sepiroth
gaat redelijk goed en zo qua gigs enzo redelijk goe en content publiek (altijd om 24
)Maar ben al een tijdje aan het zoeken (tips natuurlijk ook welkom)
voor blues en welke nummertes goed zijn voor te beginnen ofzo
mvg
Sepiroth