El Jerros
Legacy Member
Ik bezit een american audio q-d6 mengpaneel. Nu is er na een week al een bizar probleem opgedoken. Als ik men paneel aanzet, heb ik op kanaal 1 alleen geluid langs de rechterkant, en op kanaal 3 alleen langs de linkerkant
Nu het rare is dat als ik het paneel een kwartierke aan laat staan zonder de spelers aan te zetten het probleem verholpen is
Nu vraag ik me af aan wat dat kan liggen. Ik heb er uiteraard nog garantie op, maar aangezien ik het naar nederland moet opsturen had ik graag misschien een oplossing gevonden. Of bestaat er geen oplossing voor?
Alvast bedankt!
Nu het rare is dat als ik het paneel een kwartierke aan laat staan zonder de spelers aan te zetten het probleem verholpen is
Nu vraag ik me af aan wat dat kan liggen. Ik heb er uiteraard nog garantie op, maar aangezien ik het naar nederland moet opsturen had ik graag misschien een oplossing gevonden. Of bestaat er geen oplossing voor?
Alvast bedankt!
