JackM
Legacy Member
Vant weekend nog een keer een liedje opnieuw gehoord dat ek zelf heb, maar ik ben de id vergeten en kkan er maar nie opkomen.
Kheb het daar met men gsm opgenomen en de kwaliteit is echt enorm slecht. Toch zou het moeten volstaan om het te herkennen aangezien ge het zou moeten herkennen aan een paar geluidjes
Zippyshare.com - sample.mp3
Kheb het daar met men gsm opgenomen en de kwaliteit is echt enorm slecht. Toch zou het moeten volstaan om het te herkennen aangezien ge het zou moeten herkennen aan een paar geluidjes

Zippyshare.com - sample.mp3


