skebamba
Legacy Member
yo de manne, kzou wille beginne met gitaar te spelen..
weet iemand of dit een goeie aankoop is om te beginne:
http://www.ibanez.co.jp/world/products/eg/gsa6jjumpstart/index.html
de prijs zou tss 250 en 300 euro varieren en ik veronderstal dat er op de versterker distortion op zit?
weet iemand of dit een goeie aankoop is om te beginne:
http://www.ibanez.co.jp/world/products/eg/gsa6jjumpstart/index.html
de prijs zou tss 250 en 300 euro varieren en ik veronderstal dat er op de versterker distortion op zit?


