Archief - Beatport & Firefox

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Moloch

Legacy Member
sinds hun nieuwe update werkt beatport langs geen kanten meer in FF, laden gaat wel, maar vanaf ik iets wil zoeken gebeurt er niets, gelijk op wa ik klik.. nog mensen met dit probleem? dan maar via IE-rendering gedaan in FF (en ja kheb de laatste flash versie)

any solutions? :s (hunnen traffic is gedaald met 70% sinds den update, dus kzal wel nie den enige zijn zeker? en google bied geen oplossingen..)

[EZ]

Legacy Member
IE gebruiken :p


Kben ook FF-gebruiker, maar BP bolt hier niet goed in FF (getest met nieuwe BP, en k kan niet inloggen), dus daarvoor gebruik'k IE, en om te downloaden gebruik'k die Beatport Downloader

Moloch

Legacy Member
vorige BP ging zonder problemen, tzal wss aan hunne kant liggen zeker, ochja IE it is then :unsure:

Tah_b00nz0r

Legacy Member
ik gebruik nog ne firefox 2.x ofzo en heb geen problemen. enkel dat de site trager is geworden. echt balen

Equino

Legacy Member
Heb hetzelfde.
Ik gebruik IE zelf om te betalen en IE-tab, een extensie in FF, om gewoon tracks te zien en BP downloader om te downloaden.

Moloch

Legacy Member
gebruik ook IE tab, werkt meestal wel, soms flipt em en blijft hij de pagina herladen :p maar zolang het werkt zallek nie anders kunnen é, en terug naar FF2 zie'k nie echt zitten

profound

Legacy Member
Heb ook de nieuste ff en geen probs, is wel wat trager :s
Ahja, en mijn prijzen staan in dollar, weet iemand hoe ge da kunt veranderen, kheb is ergens gelezen da beatport kijkt waar uwe server staat, en afhankelijk van de locatie bepaald of ge de prijzen in dollar of euro ziet......zou wel lame zijn.

FatFish

Legacy Member
Ik gebruik Opera 9 en sinds de nieuwe bp kan ik geen samples meer afspelen. Playback bolt dus helemaal niet.

[EZ]

Legacy Member
profound zei:
Heb ook de nieuste ff en geen probs, is wel wat trager :s
Ahja, en mijn prijzen staan in dollar, weet iemand hoe ge da kunt veranderen, kheb is ergens gelezen da beatport kijkt waar uwe server staat, en afhankelijk van de locatie bepaald of ge de prijzen in dollar of euro ziet......zou wel lame zijn.
is normaal gezien volgens u locatie ja, blijven de prijzen ook in dollar staan als ge inlogd of afrekend?

of hebt soms een Amerikaanse Visa/Paypal/... ?

Progrezz

Legacy Member
Geen problemen met Beatport en Safari. Maar ik vind de search nogal vervelend werken.

Ik probeer eigenlijk zo weinig mogelijk op Beatport te kopen. DJDownload en Traxsource fo da moddafokkin win ;)

Equino

Legacy Member
Waarom?
Wat ik nodig heb is meestal duurder op andere sites of gewoon niet te vinden. No kidding.

Progrezz

Legacy Member
Equino zei:
Waarom?
Wat ik nodig heb is meestal duurder op andere sites of gewoon niet te vinden. No kidding.

Enkel Juno is duurder dan beatport. Ik moet toegeven dat Beatport veruit het beste aanbod heeft over het hele gamma gezien. Daarom koop ik ook enkel hetgeen ik elders niet kan vinden op beatport, soms ook wel eens wat releases met discount op. Daar doen ze bij DJDownload niet aan mee, de moffo's :angry::angry::angry::angry::angry::angry:

profound

Legacy Member
[EZ];11183515 zei:
is normaal gezien volgens u locatie ja, blijven de prijzen ook in dollar staan als ge inlogd of afrekend?

of hebt soms een Amerikaanse Visa/Paypal/... ?

jep en nope
:(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan