Archief - Beastie Boy Adam 'MCA' Yauch heeft kanker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Son Gokou

Legacy Member
Adam Yauch van de Beastie Boys lijdt aan kanker aan zijn linkerspeekselklier. Dat heeft platenmaatschappij EMI van de band bekendgemaakt. Hoewel het ernaar uitziet dat de muzikant volledig herstelt, moeten de Beastie Boys hun aankomende tournee en de verschijning van het nieuwste album Hot Sauce Committee Part 1 uitstellen.

"Ik moet wat tijd nemen om dit onder controle te krijgen en dan brengen we het album uit en doen we wat shows", zei Yauch, alias MCA, in een videoverklaring op de website van de band. "Het is heel vervelend, want ik keek er erg naar uit om de shows te doen, maar de artsen hebben me duidelijk gemaakt dat dit niet iets is wat kan wachten."

Volgens EMI is de kanker in een vroeg stadium ontdekt en is die niet uitgezaaid, waardoor hij goed te behandelen is. "Onze gedachten, liefde en gebeden zijn met Adam Yauch, zijn familie en de Beastie Boys", aldus het platenlabel. "Het belangrijkste is dat Adam zich kan richten op zijn gezondheid. We wensen hem alle goeds en een snel herstel."

De Amerikaanse hiphopgroep scoorde in de jaren '90 hits met onder meer Fight for Your Right (to Party), Sabotage en Intergalactic


Laten we hopen dat het goed komt met hem want de beastie boys zijn echt wel keihard

Skyscraper

Legacy Member
Pas op ze dat ge geen topics start met té hoge discussiewaarden éh.. Zucht, iedereen zal dat bericht nu wel al gelezen hebben hé :)

gille

Legacy Member
Juist, muzieknieuws in het Muziek-forum... RUN FOR THE HILLS!

Hopen dat'm snel geneest :) zit te wachten op hun nieuwe plaat :D

Son Gokou

Legacy Member
ik wou het gewoon meedelen hier voor mensen die het misschien nog niet wisten. De beastie boys is nu nie bepaald ne kleine groep hé. Die mannen zijn gaan al tegen het legendarisch aan.

shiftyke

Legacy Member
Son Gokou zei:
ik wou het gewoon meedelen hier voor mensen die het misschien nog niet wisten. De beastie boys is nu nie bepaald ne kleine groep hé. Die mannen zijn al legendarisch.

edited

Bart Religion

Legacy Member
idd. Een van de weinige hip hop die ik goed vind verder. (Samen met Public Enemy & Run DMC).

Hopelijk komt alles goed met 'm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan