Minigirlie
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een liedje over een banaan dat ik nog op de lagere school geleerd heb.
Dit deel van de tekst herinner ik me nog:
''k Heb gele en groene en grote en kleine. Er zijn nu ook Vlaamse bananen te koop. Die zijn wel wat duurder, maar 't kan ons niet schelen. Geef ons maar de beste banaan in het rond! Nana banana nanana bananana. Nana banana Chiquita olé!"
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
Dit deel van de tekst herinner ik me nog:
''k Heb gele en groene en grote en kleine. Er zijn nu ook Vlaamse bananen te koop. Die zijn wel wat duurder, maar 't kan ons niet schelen. Geef ons maar de beste banaan in het rond! Nana banana nanana bananana. Nana banana Chiquita olé!"
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!
