s.p.a.w.n.
Legacy Member
Ik heb al meerdere liedjes gemaakt op mezelf, (ook al met opname in studio) en vraag me soms af hoe het zit met de auteursrechten hierop, moet je die aanvragen registreren, kost dat geld? Waar moet je dat eventueel doen?
(dit omdat ik soms terughoudend ben ze op internet te laten horen om die reden, daar ik nog niet optreed noch een band heb)
zo zou ik wel willen meedoen aan het guitar hero II contest, maar hebbik geen solo's in die nummers en zou er bvb iemand een solo kunnen opzetten, maar vrees ik dan ergens voor plagiaat (ok mijn liedje is er mss niet goed genoeg voor, maar het kan altijd)
(dit omdat ik soms terughoudend ben ze op internet te laten horen om die reden, daar ik nog niet optreed noch een band heb)
zo zou ik wel willen meedoen aan het guitar hero II contest, maar hebbik geen solo's in die nummers en zou er bvb iemand een solo kunnen opzetten, maar vrees ik dan ergens voor plagiaat (ok mijn liedje is er mss niet goed genoeg voor, maar het kan altijd)