orbo
Legacy Member
Ik was gisteren op sensation in hasselt. Armin heeft echt geweldige tracks gespeeld die ik zeker aan mijn vinylcollectie wil toevoegen.
Kan iemand mij helpen met opsommen welke tracks er gespeeld zijn.
3 hebk zelf al onthouden da was:
- jones & step. - first rebirth ( danjo & styles primer remix)
- cygnus x - superstring
- art of trance - madagascar
Nu ben ik nog opzoek naar de andere tracks die gespeeld zijn, misschien is er hier iemand die wat heeft onthouden
alvast heel veel dank
greetz
Kan iemand mij helpen met opsommen welke tracks er gespeeld zijn.
3 hebk zelf al onthouden da was:
- jones & step. - first rebirth ( danjo & styles primer remix)
- cygnus x - superstring
- art of trance - madagascar
Nu ben ik nog opzoek naar de andere tracks die gespeeld zijn, misschien is er hier iemand die wat heeft onthouden
alvast heel veel dank
greetz


wanneer het goed was in België schakelden ze over naar chili aaargh... 


