satanreleased
Legacy Member
**UPDATE**"zondag 15 januari 2006
Deze midag heb ik gewerkt aan een nieuwe titel "Chemical white boy",we kunnen het een beetje met "groove zone - Eisbear" vergelijk,Het liedje heeft me 5 uren gekost,een mengeling van dance en techno zoals elektro en house, alle ingredienten bevinden zich erin.De zanger is ik zoals gewente omdat mijn zangeress op vakantie is in spanje samen met mijn guitarist.
De link heb ik geplaatst onderaan de twee andere titels enjoy the beat en sounds of Effect one en niet vergeten dat de comments welkom zijn .En er zullen nog liedjes bijkomen .
zaterdag 14 januari
Hallo iedereen,lang geleden dat ik hier nog eens mijn eigen gemaakte muziek hebt gepost.Dus ik ga me efkes weer voorstelen voor de mensen die mij nog niet kennen,
Mijn naam is Hubrechtsen Darwin en ik ben van Oostende , leeftijd is 24 en ik ben al meer dan 13 jaar bezig met muziek creatie en luisteren .
De instrumenten die ik speel zijn klavier , bass guitar en elektrisch , maar mijn favo is en blijf de klavier .Natuurlijk zing ik ook graag op men eigen liedjes.Artiest naam Effect One .
Een woordje over de hardware en software die ik heb gebruikt .De keyboard die ik heb gebruikt voor de creatie van deze twee liedjes dat jullie binnenkort zullen luisteren ( hoop ik ), is van het merk M- Audio serie Evolution MK-461C (midi controller).De gebruikte softwares zijn Ableton live 4.0 en zoals de meeste fruity loops, de VST's zijn van Native Instruments de Pro - 53.
Nu een woordje over deze twee tracks,laten we beginnen met de eerste Effect One - Fade away , oorspronkelijk is deze track een origineele soundtrack vanuit GTA 3,ik ben er zo zot van geweest dat ik mijn eigen versie dervan heb gemaakt,natuurlijk klinkt hij niet beeter dan de origineele maar ik vind em nog tamelijk geslaagd, aan jullie om te zeggen wat jullie ervan denken.
Mijn tweede is Effect one - I wake up ,deze is gemaakt op een dag waarop ik geen inspiratie kon vinden , dus het was een beetje zoeken naar iets dat een beetje klinkt een korte text en een goeie beat.
Mijn genre van muziek kan ik zelf niet ontschrijven, ik hou van elektro en ook van techno en house en groove,New wave hoor ik ook graag en ambient is even goed welkom of de rest , ik denk dat ik mijn genre tussen experimenteele bucht of brol kan plaatsen , maar zelf weet ik het niet, als jullie een idee hebben laat het me weten.
track specs:
1 Titel = Effect one - i wake up
groote:4.76 mb
lengte:5minuten en 12 seconden
extensie en benodigde programma :.mp3 is de extensie , Winamp zou moeten werken zoals Media player en bijna alle programmas voor muziek te beluitseren.
Opname kwaliteit : 128 kbps , 44.100 htz , stereo
eigen mening is boven al vermeld in mijne text.
2 Titel = Effect one - fade away
groote : 5.60mb
lengte : 6m07s
extensie is hetzelfde zoals de boven vermelde title mp3 en winamp.
opname kwaliteit : 128 kbps,44.100hrtz,stereo
eigen mening i love it .
3 titel = Effect One - Chemical white boy
groote:4.60mb
lengte:5 minuten en 1 second
extensie:mp3
kwaliteit:128kbps,44.100 in stereo
eigen mening: "1 van mijn meest geslaagde dance liedjes in de laatste 5 jaren"
Download link
Fade away
http://users.pandora.be/effectone/Effect one - fade away.mp3
I wake up
http://users.pandora.be/effectone/Effect one - i wake up.mp3
Chemical white boy
http://users.pandora.be/effectone/Effect one - chemical white boy.mp3
Hoopelijk zullen jullie genieten van deze songs , en zullen jullie ook wat comments achter laten zo dat ik kan weten wat jullie denken over mijn muziek .eventueele verbeteringen of zoiets .En er zullen nog liedjes bijkomen omdat ik iederedag 1 liedje maakt, dus STAY TUNED
Doeie !!
Deze midag heb ik gewerkt aan een nieuwe titel "Chemical white boy",we kunnen het een beetje met "groove zone - Eisbear" vergelijk,Het liedje heeft me 5 uren gekost,een mengeling van dance en techno zoals elektro en house, alle ingredienten bevinden zich erin.De zanger is ik zoals gewente omdat mijn zangeress op vakantie is in spanje samen met mijn guitarist.
De link heb ik geplaatst onderaan de twee andere titels enjoy the beat en sounds of Effect one en niet vergeten dat de comments welkom zijn .En er zullen nog liedjes bijkomen .
zaterdag 14 januari
Hallo iedereen,lang geleden dat ik hier nog eens mijn eigen gemaakte muziek hebt gepost.Dus ik ga me efkes weer voorstelen voor de mensen die mij nog niet kennen,
Mijn naam is Hubrechtsen Darwin en ik ben van Oostende , leeftijd is 24 en ik ben al meer dan 13 jaar bezig met muziek creatie en luisteren .
De instrumenten die ik speel zijn klavier , bass guitar en elektrisch , maar mijn favo is en blijf de klavier .Natuurlijk zing ik ook graag op men eigen liedjes.Artiest naam Effect One .
Een woordje over de hardware en software die ik heb gebruikt .De keyboard die ik heb gebruikt voor de creatie van deze twee liedjes dat jullie binnenkort zullen luisteren ( hoop ik ), is van het merk M- Audio serie Evolution MK-461C (midi controller).De gebruikte softwares zijn Ableton live 4.0 en zoals de meeste fruity loops, de VST's zijn van Native Instruments de Pro - 53.
Nu een woordje over deze twee tracks,laten we beginnen met de eerste Effect One - Fade away , oorspronkelijk is deze track een origineele soundtrack vanuit GTA 3,ik ben er zo zot van geweest dat ik mijn eigen versie dervan heb gemaakt,natuurlijk klinkt hij niet beeter dan de origineele maar ik vind em nog tamelijk geslaagd, aan jullie om te zeggen wat jullie ervan denken.
Mijn tweede is Effect one - I wake up ,deze is gemaakt op een dag waarop ik geen inspiratie kon vinden , dus het was een beetje zoeken naar iets dat een beetje klinkt een korte text en een goeie beat.
Mijn genre van muziek kan ik zelf niet ontschrijven, ik hou van elektro en ook van techno en house en groove,New wave hoor ik ook graag en ambient is even goed welkom of de rest , ik denk dat ik mijn genre tussen experimenteele bucht of brol kan plaatsen , maar zelf weet ik het niet, als jullie een idee hebben laat het me weten.
track specs:
1 Titel = Effect one - i wake up
groote:4.76 mb
lengte:5minuten en 12 seconden
extensie en benodigde programma :.mp3 is de extensie , Winamp zou moeten werken zoals Media player en bijna alle programmas voor muziek te beluitseren.
Opname kwaliteit : 128 kbps , 44.100 htz , stereo
eigen mening is boven al vermeld in mijne text.
2 Titel = Effect one - fade away
groote : 5.60mb
lengte : 6m07s
extensie is hetzelfde zoals de boven vermelde title mp3 en winamp.
opname kwaliteit : 128 kbps,44.100hrtz,stereo
eigen mening i love it .
3 titel = Effect One - Chemical white boy
groote:4.60mb
lengte:5 minuten en 1 second
extensie:mp3
kwaliteit:128kbps,44.100 in stereo
eigen mening: "1 van mijn meest geslaagde dance liedjes in de laatste 5 jaren"
Download link
Fade away
http://users.pandora.be/effectone/Effect one - fade away.mp3
I wake up
http://users.pandora.be/effectone/Effect one - i wake up.mp3
Chemical white boy
http://users.pandora.be/effectone/Effect one - chemical white boy.mp3
Hoopelijk zullen jullie genieten van deze songs , en zullen jullie ook wat comments achter laten zo dat ik kan weten wat jullie denken over mijn muziek .eventueele verbeteringen of zoiets .En er zullen nog liedjes bijkomen omdat ik iederedag 1 liedje maakt, dus STAY TUNED
Doeie !!


work on it! is nog niet release waardig maar je bent alleszins een talent als je je werk nog bijschaaft