superjeltsin
Legacy Member
Jow,
Kheb een vraagje aan de ervaren DJ's. Ik zou graag een leuke jingle maken maar mis een goede stem om iets in te spreken.
Het ingesprokene zou iets zoals dit moeten zijn:
"Discobar Den Druge Sossies, Discobar Dry Sausage, Discobar De Droge Worst"
Liefst alle3 in een ander stemtimbre.
Mss met een paar scratches tussen maar da kan ik ook wel.
Het zou vooral de stemmen zijn die ik nodig heb.
Kan iemand me aub helpen?
Alvast superbedankt
!!
x
Kheb een vraagje aan de ervaren DJ's. Ik zou graag een leuke jingle maken maar mis een goede stem om iets in te spreken.
Het ingesprokene zou iets zoals dit moeten zijn:
"Discobar Den Druge Sossies, Discobar Dry Sausage, Discobar De Droge Worst"
Liefst alle3 in een ander stemtimbre.
Mss met een paar scratches tussen maar da kan ik ook wel.
Het zou vooral de stemmen zijn die ik nodig heb.
Kan iemand me aub helpen?
Alvast superbedankt
!!x