CFK
Legacy Member
Io
'k Vroeg mij af of er nog mensen vanop het forum naar a jungle supreme geweest zijn gisteren?
Normaal maak'k zo'n 'review' threads niet aan maar nu vind'k het wel kunnen.
De line-up is nog te vinden op: http://www.weeatbabies.com/
'k Vond het feestje subliem en (bijna) nooit gezien.
't Concept was dus rave/jungle/oldskool wat leven in te blazen en dit is echt beter dan goed gelukt gisterenavond.
Alle rave van de vroege jaren '90 is er doorgedraaid geweest en het publiek vond't het zalig.
IMO was dit nu al het feestje van het jaar voor mij, hopelijk komt er nog een tweede editie dit jaar zelf.
Nu zou'k ook graag gebruik maken van deze thread om te vragen of er nog liefhebbers zijn, om eventueel artiesten/mixes/ervaringen te delen en er over te discussiëren.
Ik vind het alleszins al spijtig dat die bepaalde stijl zowat is verdwenen. Er wordt niets meer in deze trent geproduced voor zover ik weet, maar moest ik zo'n dingen nu nog tegenkomen in de platenbakken zou'k het zeker meenemen!
Wat denken jullie daarvan?
'k Vroeg mij af of er nog mensen vanop het forum naar a jungle supreme geweest zijn gisteren?
Normaal maak'k zo'n 'review' threads niet aan maar nu vind'k het wel kunnen.
De line-up is nog te vinden op: http://www.weeatbabies.com/
'k Vond het feestje subliem en (bijna) nooit gezien.
't Concept was dus rave/jungle/oldskool wat leven in te blazen en dit is echt beter dan goed gelukt gisterenavond.
Alle rave van de vroege jaren '90 is er doorgedraaid geweest en het publiek vond't het zalig.
IMO was dit nu al het feestje van het jaar voor mij, hopelijk komt er nog een tweede editie dit jaar zelf.
Nu zou'k ook graag gebruik maken van deze thread om te vragen of er nog liefhebbers zijn, om eventueel artiesten/mixes/ervaringen te delen en er over te discussiëren.
Ik vind het alleszins al spijtig dat die bepaalde stijl zowat is verdwenen. Er wordt niets meer in deze trent geproduced voor zover ik weet, maar moest ik zo'n dingen nu nog tegenkomen in de platenbakken zou'k het zeker meenemen!
Wat denken jullie daarvan?