Archief - 99 cent fuif - stemmen graag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lork

Legacy Member
99centfuif2009.jpg


99 cent fuif is back!
Editie 2 belooft zoals vorig jaar onvergetelijk te worden!
Love & happiness, Knallende ambiance, belachelijk lage drankprijzen, een schitterende line-up, en een uitgelaten menigte in een kolkende tent!

Pintjes en frisdranken aan 0,99 euro!
Exclusieve Breydelbroodjes verkrijgbaar.
Special light & decoration concept!
Visuals op grote schermen.

stem: 99 CENT FUIF

Scouts en Gidsen Vlaanderen - Were Di Melsen

maak men vriendin happy zodat ik ook happy ben ;);) :D

Bertold

Legacy Member
jep en om het nog handiger te maken moet ge u toegangskaart betalen in dollars

gille

Legacy Member
Schitterende line-up :') altijd grappig als ge zo'n dingen ziet :p

Lork

Legacy Member
lol @ comments

blijkbaar hebben jullie nog niet veel georganiseerd . . . :lol:

Bertold

Legacy Member
Nee en dat kunt ge echt uitmaken uit de comments :lol:

jeugdbewegingfreaks en commentaar op hun fuifjes altijd lachen :rofl:

Lork

Legacy Member
onwetende jeugd, altijd lachen :rofl:

dj's op jeugdbeweging fufijes kunnen nooit de beteren zijn: denk aan geld, bekendheid, locatie, . . .

vorig jaar les mecs gehad, freejays is redelijk . . .

mss stel jij die fuifjes voor als een kleine parochiezaal . . . we zijn wel al gegroeid tot 800 man

shiftyke

Legacy Member
Lork zei:
onwetende jeugd, altijd lachen :rofl:

dj's op jeugdbeweging fufijes kunnen nooit de beteren zijn: denk aan geld, bekendheid, locatie, . . .

vorig jaar les mecs gehad, freejays is redelijk . . .

mss stel jij die fuifjes voor als een kleine parochiezaal . . . we zijn wel al gegroeid tot 800 man

tgoh wij hebben toch al straffere namen gehad hoor :)

[EZ]

Legacy Member
/care

naar een chirofuif gaat ge niet voor de muziek, maar voor het overmatig alcoholgebruik en de bijhorende boerensfeer en chirosletjes :D:p

EternalSilence

Legacy Member
I will not vote!

[EZ];11369805 zei:
/care

naar een chirofuif gaat ge niet voor de muziek, maar voor het overmatig alcoholgebruik en de bijhorende boerensfeer en chirosletjes :D:p

FEIT

Iemand

Legacy Member
Lork zei:
onwetende jeugd, altijd lachen :rofl:

dj's op jeugdbeweging fufijes kunnen nooit de beteren zijn: denk aan geld, bekendheid, locatie, . . .

vorig jaar les mecs gehad, freejays is redelijk . . .

mss stel jij die fuifjes voor als een kleine parochiezaal . . . we zijn wel al gegroeid tot 800 man
Monica electronica op de kluiffuif :love:

EternalSilence

Legacy Member
man, als ge naar zo'n 99cent fuif gaat .. zal je nogal wat met roste frankskes zitten achteraf.

en in die kassa van de chiro niet anders dan 1 roste eurocentjes zeker?
:lol:


Lork zei:
dj's op jeugdbeweging fufijes kunnen nooit de beteren zijn: denk aan geld, bekendheid, locatie, . . .

DJ's op galabals van studentenclubs daarentegen .. :cool:
3 uur = 400€ :oink:
en dan moeste we nog ene inhuren .. hallow

en geen chiro sletjes bij ons .. maar 18+ meiden in galakleedjes .. :drool:

Appleboom

Legacy Member
[EZ];11369805 zei:
/care

naar een chirofuif gaat ge niet voor de muziek, maar voor het overmatig alcoholgebruik en de bijhorende boerensfeer en chirosletjes :D:p

mmm...:drool: chirosletjess

Appleboom

Legacy Member
Doom Dragon zei:
man, als ge naar zo'n 99cent fuif gaat .. zal je nogal wat met roste frankskes zitten achteraf.

en in die kassa van de chiro niet anders dan 1 roste eurocentjes zeker?
:lol:




DJ's op galabals van studentenclubs daarentegen .. :cool:
3 uur = 400€ :oink:
en dan moeste we nog ene inhuren .. hallow

en geen chiro sletjes bij ons .. maar 18+ meiden in galakleedjes .. :drool:


mmm...:drool: 18+ meiden in galakleedjes

Xylo

Legacy Member
mmm...:drool: chirosletjes going lesbo op 18+ meiden in galakleedjes


Wie the fuck gaat er die 1centjes wisselgeld terugvragen, dat is toch zo uberonhandig.

En als het toch een 99cent fuif is, waarom is dan entree 4eur? Op van die schralere plaatsen heb ik toch echt al heel vaak zoniet altijd meegemaakt dat 1 fuiven ook 1eur entree was hoor.

Waauw Schijtebruine komt ofwa :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan