Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten we het zo stellen, ik beoordeel het alvast niet voor jouw eigen goed.
Lol xD iedereen zijn stijlconquerpoy_123 zei:Laten we het zo stellen, ik beoordeel het alvast niet voor jouw eigen goed.

Ksnap niet wat iedereen er zo tegen heeft..solix_inc zei:Is da kot al vier jaar naar de klote ofwa..ad:


Ik had een intro nodig hahaBrEeZiE zei:kvind et wel wa lame daje int begin beeldmateriaal gebruikt van de officiële aftermovies![]()

was het ookSorasan zei:ziet er toch uit als een leuk feestje

Tis ni altijd stampvol maar altijd wel veel volk ^^hazerd zei:Complex.. waar is den tijd![]()
Zit precies ng altijd wel stampvol
En ng altijd een drugskot ?AssasinGhost zei:Tis ni altijd stampvol maar altijd wel veel volk ^^

Daar ga ik mij niet over uitspreken hahahaha xDDe SkeEvN zei:en ng altijd vol me netloggebruikers?
Nee eigenlijk niet =)hazerd zei:En ng altijd een drugskot ?![]()
Ghosthouse is ook wel nice, daar is veel sfeerXingyibaji zei:wtf?
Wa is er mis me Netlog? Daar komt nu is echt ELK volk dat ge u kunt inbeelden.
complex is wel bon, maar schijnt da Desire meer sfeer heeft![]()
