Archief - 27/05/2006 200% Jump and Hardstyle @ La Différence (Eksaarde - Tegen Lokeren)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pitbullgio

Legacy Member
La Différence
Dam 2
9160 Eksaarde

http://www.grandcafeeksaarde.be/

Vanaf 27 mei zal elke zaterdag de beste jump, french tek en hardstyle (beetje core ook) gedraaid worden in La Différence.
Het is een klein maar fijn danscafé dat er vanaf de 27e een ferme lap op zal geven.

Residents
D-Fine
Semtex (om de 2 weken normaal gezien)

Wat ook belangrijk is!
Gratis Entree

In de toekomst zullen er ook bekende guest dj's over de vloer komen dus kom gerust eens een kijkje nemen!


27e mei timetable

22u-0u D-Fine (Warmup)
0u-2u Semtex
D-Fine neemt de rest van de avond voor zijn rekening.

Grtz to all...

pitbullgio

Legacy Member
ripz zei:
eindelijk es een plaats waar ze jump draaien!

Haha leuke ironie...

Soit op vrijdag wordt er ook R&B gedraaid door de dj van K Styles ofzoiet hehe...
Maar zaterdag wordt er dan geknald :p

.eX3

Legacy Member
pff wees hip draai trance

wees 13 in een dozijn draai jump en r&b

pitbullgio

Legacy Member
.eX3 zei:
pff wees hip draai trance

wees 13 in een dozijn draai jump en r&b

Tja smaken verschillen en ik draai er alleen maar dus :p

Trance? No thank you...

Imp

Legacy Member
Jaa tis geweten ze, spreekt hier over een jump feesje en de grootste randdebielen komen onozel doen !!

Bastaspast

Legacy Member
eksaarde ligt ni tegen lokeren maar IN lokeren
en ik woon in doorslaar, dus niet veraf!
khoop dakket dus ni hoor :p

good luck with the party anywayz

grtz!

Anoniem09

Legacy Member
.eX3 zei:
pff wees hip draai trance

wees 13 in een dozijn draai jump en r&b

Dat is het probleem, trance is niet hip, toch niet bij de jeugd. En geen enkel danscafe gaat genres draaien die niet in zijn, die gaan genres draaien waar volk op afkomt.

Ik ga niet zeggen dat trance en groove enzo slecht zijn, verre van, maar het is zeker een stuk minder populair dan jump of r&b.

Wij doen om de 6 maanden grote jump fuif in een zaal, telkens +/- 1.700 bezoekers, dikke line-up en veel show. Nu dit weekend, zelfde plaats, The Nitric, ook veel show, ditte en datte, awel, der was like paar 100 man ofzo, en niet veel sfeer, en waarom? Het was trance, techno, groove, ...

Bastaspast

Legacy Member
koenpje zei:
Nu dit weekend, zelfde plaats, The Nitric, ook veel show, ditte en datte, awel, der was like paar 100 man ofzo, en niet veel sfeer, en waarom? Het was trance, techno, groove, ...


en waar peisde da het probleem dan ligt? niet bij de muziek zu ... maar bij de mensen

Anoniem09

Legacy Member
Ja, tuurlijk, dat weet ik ook wel, die muziek is zeker evenwaardig, waarschijnlijk meer waardig, maar als er nu eenmaal veel minder jongeren naartoe luisteren, kan je daar ook niets aan doen eh, en elke organisatie wilt veel winst maken, dus kiezen ze meestal voor de meest populaire stijl.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan