MooNMaN
Legacy Member
ik ben niet 100% zeker dat het retro is. maar ik denk dat ik ze van vroeger herken ,in het beginstadium van mijn uitgaansleven. van de eerste ben ik bijna zeker dat het retro is.
ne maat had mij gezegd dat die eerste van ne zekere steven de voogt fzo moest zijn en de schijf zelf resa of zoiets noemt. kheb gegoogled, discogs afgezocht. nix van terug te vinden. of die is extreem exclusief of em heeft mij blaaskes wijsgemaakt. (ik denk eerder het tweede
)
1/ http://users.telenet.be/moonbase/audio/samples/ledimanche_sample1.mp3
2/ http://users.telenet.be/moonbase/audio/samples/ledimanche_sample2.mp3
alvast bedankt,
ne maat had mij gezegd dat die eerste van ne zekere steven de voogt fzo moest zijn en de schijf zelf resa of zoiets noemt. kheb gegoogled, discogs afgezocht. nix van terug te vinden. of die is extreem exclusief of em heeft mij blaaskes wijsgemaakt. (ik denk eerder het tweede
)1/ http://users.telenet.be/moonbase/audio/samples/ledimanche_sample1.mp3
2/ http://users.telenet.be/moonbase/audio/samples/ledimanche_sample2.mp3
alvast bedankt,
