JohnDodger
Legacy Member
Tzijn 2 bekende nummers alle, ik hoor ze toch vrij vaak 
- Eerste is e vrouwenstem met tekst 'Now that you cry (..)' en dan nog iets wat ik niet verstaan heb.
- Tweede is opnieuw met een vrouwenstem, met verschillende stukskes 'and you left, and you left' & 'I dont believe any of this' of twas 'i don't think its better'
Bedankt alvast

- Eerste is e vrouwenstem met tekst 'Now that you cry (..)' en dan nog iets wat ik niet verstaan heb.
- Tweede is opnieuw met een vrouwenstem, met verschillende stukskes 'and you left, and you left' & 'I dont believe any of this' of twas 'i don't think its better'
Bedankt alvast
