Archief - 10 years Fabric London 17/10/09

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JackM

Legacy Member
Fabric 10th birthday weekend

Van zaterdagavond 11pm tot maandagmorgen 5am.


On Saturday, the lineup conjures up a variety of words - awe-inspiring, staggering, sentimental, vital, historical...basically, the only word it doesn’t inspire is SLEEP. We will be open from Saturday night at 11pm until Monday morning - nonstop. The disco will not close its doors, nor will the rave cease, at any point. Some artists will play one set, and some will play multiple sets in different rooms over the rather epic 2 days

Craig Richards
Terry Francis
Andrew Weatherall
Bill Brewster
Daniel Bell (DBX) LIVE
Daniel Wang
Dave Mothersole
Doc Martin
Fred Everything
Ivan Smagghe
Kenny Larkin Live
Konrad Black
Mathew Jonson Live
Michael Mayer
Pete Herbert
Ricardo Villalobos
Rub N Tug
Steve Bug
Swayzak Live
The Amalgamation Of Soundz
The Revenge




Mensen die gaan?
Ik zit da weekend in London en zal dus zeker es afzakken. Kweet wel nog nie of ek de 2 nachten ga gaan, maar ik wil zeker mathew jonson zien :O

mtm

Legacy Member
Fabric heeft gewoon al zooo lang vette line-ups. Het komend jaar ben ik toch van plan om zeker ene keer nr londen te gaan voor in fabric te gaan feesten. ma voor 10 years moet ik toch passen

NinjaTune

Legacy Member
nie enkel vette line-ups, maar ook een zot soundsystem etc :D

JackM

Legacy Member
Het was nogal eentje nie normaal geschift :o
Tof met zo'n tickets, niks aanschuiven, enkel aan de vestiare ff.
Dan naar beneden direct geen feesten. Kwist direct weer waarom fabric men beste club ooit tot nu toe was :D Zo'n sfeer en geluid :drool:
Konrad black draaide een enorm zalig setje, swayzak ook fucking zalig. Eig was er niks slechts, gewoon een paar dingen die nog beter waren als de rest.
Ricardo was ook super, dien heeft daar gedurende gans het feestjen iet van een 8u gedraaid fzo (en rond het einde was het al redelijke stuikmuziek).
Maar het hoogtepunt van het weekend en tbh van alles wat ek al heb meegemaakt, was toch matehw jonson. Kstond dan nog es op een van de beste plaatsen, temidden de dansvloer, centraal temidden. Zo luid, zo clean, zo intens, zo perfect, zo orgasmisch :drool:
Tis dan denkek ook den enigste waar ek al zolang naar uitkijk om hem es live te zien.
Zij die er nie waren hebben wa gemist, hoho :D

Voor de rest zennek nu wel kapot, kapot en kapot.
En ook mogen de belgische clubs een een voorbeeld nemen. Gratis toiletten die nog properder zijn dan in de meeste restaurants hier. Water aan 2,5 pond voor ne halve liter in een fles met dop, ook al is roken toegelaten (aangezien ze sigaretten verkopen) toch nog geen 10 man zien roken op 2 dagenwaardoor na een gans weekend feesten u kleren nog nie stinken!!!! (en ook gewoon de kwaliteit eig).

Op naar 15 years fabric :woohoo:

mtm

Legacy Member
vet vet, swayzak = :drool::drool::drool:

mathew jonson ook met wat cobblestone jazz stuff?

ben wat aant rondzien voor wanneer ik naar fabric ga, wrs voorjaar 2010 ofzo

Kid_C

Legacy Member
Het wordt hoog tijd dat Cobblestone Jazz hier eens speelt, dat vooral.

JackM

Legacy Member
Mathew jonson speelde enkel eigen gerief.
Openen met 'symphony' , goja, em heeft eig veel dingen gespeeld :D
Stukje 'return of the zombie bikers' eindigen met 'marionette' dertussen nog decompression, walking on the hands that follow me, rainforest, when love feels like crying, ultraviolet dream ook dachtek.
Maar sommige met stukjes of samen met ander dings. Twas gewoon zalig, kkrijg nog kiekevel als ek er aan denk.

bountty

Legacy Member
Ricardo wil ik zeker ook eens zien, zijn setjes moeten echt zalig zijn! Hopelijk ooit eens kunnen bezichtigen in Berghain of Fabric :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
maat van mij was ook nog geweest nadat ik hem getipt had over dit feestje. NI NORMAAL zei hem haha :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan