Archief - 07/03/09 Eazy F*ck! at Silo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

c-motion

Legacy Member
YOU NEVER HAD A DECECNT FUCK 'TILL YOU HAD AN EAZY F*CK!


Na edities met oa Zombie Nation, Modeselektor, Vitalic, Jesse Rose, Siskid, T.Raumschmiere staat Eazy F*ck! terug in de Silo met een lineup van formaat.

ZATERDAG 7 MAART at club SILO

RIVA STARR (uk)

YouTube - Riva Starr - Maria Dub Mix
YouTube - Riva Starr - Jack My Bell


SOUND OF STEREO

YouTube - Sound Of Stereo - Supah Dupah
YouTube - Sound of Stereo - Nic Nag


ED & KIM f*ckin raveset

YouTube - Ed & Kim - Pukkelpop 2008
YouTube - Polsslag 2008 - Ed&Kim [1/2]


PIRRES


START: 23:00 INKOM: 10euro -> geen vvk dus come early




eazyfuck7maart2-1.jpg

Humfrie

Legacy Member
Ik zal er zijn, 14 feb is daar trouwens ook een dik feestje

c-motion

Legacy Member
zij zullen een set vol classxset spelen met rave, trance en oa housestuff spelen uit voornamelijk de 90ies. uiteraard sluiten ze dan af.

NinjaTune

Legacy Member
aaargh jesse rose en jamie andersson vallen in exames en 7 maart heb ik zelf e gig. Had erg graag riva starr gezien :(

shiftyke

Legacy Member
silo, als ze dan toch een rave willen doen moet het ergens underground zijn e :p

c-motion

Legacy Member
ik weet niet wat er rave aan deze lineup is.


zie bv Siskid: dit is minimal met een vleugje electro
Riva Starr: Fidget met wat minimal
SOS: electro + fidget
Ed&kim: Classx


het is gewoon een mix van stijlen zoals we gewoon zijn op EF! ;)

Vix

Legacy Member
c-motion zei:
zij zullen een set vol classxset spelen met rave, trance en oa housestuff spelen uit voornamelijk de 90ies. uiteraard sluiten ze dan af.

Ok klinkt nice! Maar nu ik naar de datum kijk, valt het tegen... Trance Energy dan. Spijtig want de raveset wou ik nog wel is gehoord hebben. :unsure:

c-motion

Legacy Member
deze zaterdag!!!!!!


voor de geïnteresseerden: wees op tijd aangezien er geen VVK is

Humfrie

Legacy Member
iemand enig idee van de lineup? ik ga enkel horen naar SoS en dan bol ik em..

c-motion

Legacy Member
lineup:

23:00-01:30: Sound Of Stereo
01:30-03:30: Riva Starr
03:30-05:30: Ed & Kim
05:30-07:30: Pirres

Humfrie

Legacy Member
Wie niemand leuke plekjes om setjes van groepen als SoS, BBR, Crookers, ... te bekomen?

Tuninboy

Legacy Member
Sos heeft elke maand ne slechte set op hunne myspace ...
Crookers heeft alleen ma slechte sets, dus da moete ook nie downe, en BBR vinde weinig sets van : )

mtm

Legacy Member
SoS is overbooked imo, en nog meer overrated. Pas op, enkele maanden geleden een dj-set van hun gehoord en die was echt wel zalig. Maar de reden dat ze zo bekend zijn is door hun eigen muziek, en da's meer gejengel dan wat anders. Technisch hoogstaand is het helemaaaaaal niet...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan