nicolaswlostows
Legacy Member
Gisteren in de Club 2 plaatjes gehoord:
-volgens mijn maat zen gsm(die liedjes kan herkennen als je ze opneemt)
was het ene Johnny Black-Rockin Boppin Strollin,maar lijkt me straf
Was redelek zware electro me nen goeie bass,rond een uur of half 4 gedraaid
-en 2de is z'on soort piano melodieke da herhaalt 'tum tum-tum-tum ,tum-tum-tum tie tie tie'
Iemand een idee?
-volgens mijn maat zen gsm(die liedjes kan herkennen als je ze opneemt)
was het ene Johnny Black-Rockin Boppin Strollin,maar lijkt me straf
Was redelek zware electro me nen goeie bass,rond een uur of half 4 gedraaid
-en 2de is z'on soort piano melodieke da herhaalt 'tum tum-tum-tum ,tum-tum-tum tie tie tie'

Iemand een idee?

