kisthechef
Legacy Member
Ik heb dit opgenomen tijden de set van Sweetlight in de Tijuana een tijdje geleden.
Het is een gsm-opname dus je weet wat te verwachten... (niet letten op het dronken gebrabbel ertussen, trouwens
).
http://www.zshare.net/download/596244048449584f/
Alvast bedankt.
Het is een gsm-opname dus je weet wat te verwachten... (niet letten op het dronken gebrabbel ertussen, trouwens
).http://www.zshare.net/download/596244048449584f/
Alvast bedankt.