enjuu
Legacy Member
Dit was voor mij een totale miskoop.
Heb hem 2 weken geleden gekocht als vervangtoestel van mijn gesneuvelde nokia. Maar ik vind een samsung zo onhandig om mee te werken.
Het is een simpele gsm, zonder veel functies.
Ideaal voor mensen die gewoon een gsm nodig hebben om mee te bellen en te smsen. Ik kan liever iets meer met mijn gsm
Het is wel een stijlvol, klein en licht ding.
De nieuwprijs in de essec is 60 euro, heb nog garantiebewijs.
http://be.samsungmobile.com/nld/wcms/products/phones/phonedata/features/B2-SGH-C260.jsp
Het is wel de zwarte versie
Greetzz
Heb hem 2 weken geleden gekocht als vervangtoestel van mijn gesneuvelde nokia. Maar ik vind een samsung zo onhandig om mee te werken.
Het is een simpele gsm, zonder veel functies.
Ideaal voor mensen die gewoon een gsm nodig hebben om mee te bellen en te smsen. Ik kan liever iets meer met mijn gsm

Het is wel een stijlvol, klein en licht ding.
De nieuwprijs in de essec is 60 euro, heb nog garantiebewijs.
http://be.samsungmobile.com/nld/wcms/products/phones/phonedata/features/B2-SGH-C260.jsp
Het is wel de zwarte versie
Greetzz