t071943
Legacy Member
Ik verkoop mijn mp3 speler die al 1,5 jaar dienst gedaan heeft.
Hij is echt in prima staat(zoals je kunt zien op de foto's). Geen maar ook echt geen schrammen op het scherm. Batterijduur was 24h, heb geen idee hoeveel het nu is maar denk dat het iets lager ligt.
Ik verkoop hem omdat ik hem beu ben en een mp3 met videofunctie wil.
Wat kan je allemaal met deze mp3: Radio beluisteren,foto's bekijken+ inzoomen, mp3-, wave- en wma bestanden afspelen
Voor exacte specificaties:
http://www.portablegear.nl/reviews/Creative_Zen-Sleek-Photo.htm
Foto's:
http://img209.imageshack.us/img209/2046/afb012zh2.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/8180/afb012ib5.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/7210/afb014kv1.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/3654/afb013tn1.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/6640/afb015fx2.jpg
OPGELET: geen originele oortjes erbij, deze zijn versleten.
Factuur kan misschien nog gevonden worden maar garatie is al verlopen denk ik na 1,5 jaar. Verzenden kan maar afhalen wordt geprefereerd
Minimumprijs: 80€ excl
Meeneemprijs: 110€ excl
Nog vragen? Stel ze maar. Ben mss nog iets vergeten te zeggen: vraag het gewoon
Hij is echt in prima staat(zoals je kunt zien op de foto's). Geen maar ook echt geen schrammen op het scherm. Batterijduur was 24h, heb geen idee hoeveel het nu is maar denk dat het iets lager ligt.
Ik verkoop hem omdat ik hem beu ben en een mp3 met videofunctie wil.
Wat kan je allemaal met deze mp3: Radio beluisteren,foto's bekijken+ inzoomen, mp3-, wave- en wma bestanden afspelen
Voor exacte specificaties:
http://www.portablegear.nl/reviews/Creative_Zen-Sleek-Photo.htm
Foto's:
http://img209.imageshack.us/img209/2046/afb012zh2.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/8180/afb012ib5.jpg
http://img142.imageshack.us/img142/7210/afb014kv1.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/3654/afb013tn1.jpg
http://img209.imageshack.us/img209/6640/afb015fx2.jpg
OPGELET: geen originele oortjes erbij, deze zijn versleten.
Factuur kan misschien nog gevonden worden maar garatie is al verlopen denk ik na 1,5 jaar. Verzenden kan maar afhalen wordt geprefereerd
Minimumprijs: 80€ excl
Meeneemprijs: 110€ excl
Nog vragen? Stel ze maar. Ben mss nog iets vergeten te zeggen: vraag het gewoon