kristofb
Legacy Member
Mijn Yamaha AX-496 stereo versterker mag weg wegens upgrade naar een surround systeem.
Garantie is er natuurlijk niet meer op, maar hij is nog steeds in perfecte staat, zowel in gebruik als looks.
Momenteel is hij nog aangesloten en kan hij dus nog beluisterd worden.
Afhalen kan in Merksplas / Vosselaar. Ik wil hem ook nog komen brengen voor een kleine kostendekkende vergoeding.
Verzending lijkt me geen optie aangezien hij ongeveer 10kg weegt.
Ivm de prijs: Ik heb er geen gedacht van hoeveel hij waard is. Indien iemand daar wat over kan zeggen, ga uw gang
Dus, voor de moment bied je maar, maar kom aub niet af met €25 of dergelijke.
Volledige specs:
http://www.yamaha-uk.com/pdf/owner_manuals/AX-496.pdf
Foto:
http://www.yamaha-hifi.com/download-pictures-new/ax-496_frontview_remote.jpg
Garantie is er natuurlijk niet meer op, maar hij is nog steeds in perfecte staat, zowel in gebruik als looks.
Momenteel is hij nog aangesloten en kan hij dus nog beluisterd worden.
Afhalen kan in Merksplas / Vosselaar. Ik wil hem ook nog komen brengen voor een kleine kostendekkende vergoeding.
Verzending lijkt me geen optie aangezien hij ongeveer 10kg weegt.
Ivm de prijs: Ik heb er geen gedacht van hoeveel hij waard is. Indien iemand daar wat over kan zeggen, ga uw gang

Dus, voor de moment bied je maar, maar kom aub niet af met €25 of dergelijke.
Volledige specs:
http://www.yamaha-uk.com/pdf/owner_manuals/AX-496.pdf
Foto:
http://www.yamaha-hifi.com/download-pictures-new/ax-496_frontview_remote.jpg
)