Archief - Yamaha AX-496 stereo versterker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kristofb

Legacy Member
Mijn Yamaha AX-496 stereo versterker mag weg wegens upgrade naar een surround systeem.

Garantie is er natuurlijk niet meer op, maar hij is nog steeds in perfecte staat, zowel in gebruik als looks.
Momenteel is hij nog aangesloten en kan hij dus nog beluisterd worden.
Afhalen kan in Merksplas / Vosselaar. Ik wil hem ook nog komen brengen voor een kleine kostendekkende vergoeding.

Verzending lijkt me geen optie aangezien hij ongeveer 10kg weegt.

Ivm de prijs: Ik heb er geen gedacht van hoeveel hij waard is. Indien iemand daar wat over kan zeggen, ga uw gang ;)

Dus, voor de moment bied je maar, maar kom aub niet af met €25 of dergelijke.

Volledige specs:
http://www.yamaha-uk.com/pdf/owner_manuals/AX-496.pdf

Foto:
http://www.yamaha-hifi.com/download-pictures-new/ax-496_frontview_remote.jpg

kristofb

Legacy Member
Laatste up.

Indien geen reactie tegen morgen avond gaat hij op eBay en mag het dicht hier.

AccuCore

Legacy Member
welke prijs had je dan in gedachte?
ben momenteel in het bezit van een rx-v350 5.1 ook van Yamaha...dus deze zou daarop de perfecte aanvulling zijn(5.1 voor films en stereo voor muziek :) )
pm me ff moest ik deze uit het oog verliezen plz!!!!

kristofb

Legacy Member
Ik had iets van een €100 in gedachten, maar aangezien niemand me bij de prijsschatting kon verder helpen weet ik niet of dit een realistisch bedrag is.

Wat had jij in gedachten?

AccuCore

Legacy Member
60 eurokes en 5 euro erbij als je hem kan brengen?(is een 40 kilometer van hier volgens google maps...) is mss te ver onder het bedrag dat jij voor ogen had....
je ziet maar wat je ermee doet!

kunnen deze mss ff verder via pm onderhandelen?

hij is toch nog volledig werkend he? en hoe zwaar waren de boxen die jij eraan had hangen?(kwestie van te zien of hij niet al te zwaar overbelast geweest is!!!)

kristofb

Legacy Member
AccuCore zei:
60 eurokes en 5 euro erbij als je hem kan brengen?(is een 40 kilometer van hier volgens google maps...) is mss te ver onder het bedrag dat jij voor ogen had....
je ziet maar wat je ermee doet!

kunnen deze mss ff verder via pm onderhandelen?

hij is toch nog volledig werkend he? en hoe zwaar waren de boxen die jij eraan had hangen?(kwestie van te zien of hij niet al te zwaar overbelast geweest is!!!)

Voor €60 blijft hij netjes in men kast staan ;)
Maar FYI: Er hebben steeds 2 speakers van 90w RMS @ 8Ohm opgehangen, en de amp is werkelijk in nieuwstaat.

Dit topic mag dicht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan