MrZodiac
Legacy Member
Ik wil mijn Yamaha A3000 sampler wegdoen, aangezien ik hem bijna niet meer gebruik.
Doe een aannemelijk bod of ruilen kan ook met Roland MC 307, Yamaha RM1X, ... of andere type's van groovebox, dolby installatie, monitors (de boxen, niet de schermen) of bassgitaar.
met handleidingen
extra ram uitbreiding -> 100mb (totaal, max is 128MB)extra output kaart met 6 extra outputs en extra dsp onboard
Er kan ook een harddisk, zip drive of cd-rom ingebouwd worden voor meer opslag capaciteit. (kan ik eventueel wel mee helpen)
Extra software voor via PC aansturingen te doen.
In uitstekende staat.
staat ook op Kapaza
Doe een aannemelijk bod of ruilen kan ook met Roland MC 307, Yamaha RM1X, ... of andere type's van groovebox, dolby installatie, monitors (de boxen, niet de schermen) of bassgitaar.
met handleidingen
extra ram uitbreiding -> 100mb (totaal, max is 128MB)extra output kaart met 6 extra outputs en extra dsp onboard
Er kan ook een harddisk, zip drive of cd-rom ingebouwd worden voor meer opslag capaciteit. (kan ik eventueel wel mee helpen)
Extra software voor via PC aansturingen te doen.
In uitstekende staat.
staat ook op Kapaza