Archief - Witte iPhone 3GS - nieuw met factuur @ 600 EUR

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

anthony8400

Legacy Member
Ik heb me gisteren een nieuwe witte iPhone 3GS 32gb aangeschaft in de Mobistar maar ik zou deze nu toch terug willen verkopen.

Het is me eigenlijk toch wel wat een beetje te veel geld voor een toestel.

Ik heb deze van zaterdag 17 oktober 2009 rond 13u, en heeft enkel een dag op een stapeltje papier gelegen en sindsdien heel de tijd in zijn doos.
Momenteel staat er de 3.1.2 op, die naar schijnt betere battery performance zou moeten hebben naar wat ik lees op fora.

Er komt ook een invisible shield bij ter waarde van 25 EUR.

Je kan het komen op halen in Gent :-)

Meeneem is 625 EUR en min. 600 EUR

http://dl.getdropbox.com/u/799731/iPhone 3GS 32gb.JPG
http://dl.getdropbox.com/u/799731/iPhone 3GS 32gig.JPG

Enkel ruil indien interessant ...

EDIT: deze staat nu ook op iphoneclub

anthony8400

Legacy Member
boy1308 zei:
uwe shield staat er precies ook maar raar erop....

Die shield staat er nog niet op :-)

Hetgeen je ziet, is het plastiekje waarin de iPhone verpakt zit als je die koopt :-)

boy1308

Legacy Member
aah my mistake... maar waar heb je die shield gehaadl... zou er ook eentje moeten hebben...

free up en succes met verkoop!

anthony8400

Legacy Member
boy1308 zei:
aah my mistake... maar waar heb je die shield gehaadl... zou er ook eentje moeten hebben...

free up en succes met verkoop!

zagg.com

Maar op ebay vind je ze ook.

Splackavellie85

Legacy Member
Zwarte HTC Hero met bijbetaling? Deze is ook inclusief Invisible Shield.

Cedric

Legacy Member
samsung innov8?

Een van de betere multimedia gsm's (gps -> McGuider, wifi, 8mp camera!!!, 8gb inter geheugen, muis navigatie, ...). De mogelijkheden zijn echt enorm. Trekt echt zeer zeer mooie foto's

met carholder voor GPS.

In zeer goede staat


Innov8 i8510 Overzicht - Samsung Mobile

GiJay

Legacy Member
Krijg ik er een aankoopsbewijs bij? Mag ik hem in gent komen bepotelen, afspeuren en besnuffelen?

Zo ja, dan heb ik veel interesse en ben ik bereid je minimumprijs te betalen, mochten we het dit weekend kunnen afhandelen.

anthony8400

Legacy Member
GiJay zei:
Krijg ik er een aankoopsbewijs bij? Mag ik hem in gent komen bepotelen, afspeuren en besnuffelen?

Zo ja, dan heb ik veel interesse en ben ik bereid je minimumprijs te betalen, mochten we het dit weekend kunnen afhandelen.

Ja, er is een aankoopbewijs bij van de Mobistarwinkel :-)

In Gent kan je die komen bezichtigen, aanraken en wat je nog meer wilt :p
Ik ben zondagavond vanaf 21u in Gent.

ev1ltje

Legacy Member
625 (meeneem dus) morgen avond afgehaald in Gent, je moet maar zeggen waar je op kot zit, ik kom er dan wel achter!
Alles op voorwaarde van werkend, nieuw met plastiekske, factuur noem maar op.

PM met gsm-nummer is verstuurd.

Edit: Moest je interesse hebben, ruil met HTC Touch Diamond van 1 jaartje oud, met factuur enzo, zonder enige kras op het scherm, met opleg weliswaar. Anders is het gewoon meeneemprijs dus.

anthony8400

Legacy Member
Heb vergeten te vermelden dat ik deze gisteren op iPhoneclub heb gezet.

Daar heb ik momenteel al een bod van 650.

anthony8400

Legacy Member
ev1ltje zei:
625 (meeneem dus) morgen avond afgehaald in Gent, je moet maar zeggen waar je op kot zit, ik kom er dan wel achter!
Alles op voorwaarde van werkend, nieuw met plastiekske, factuur noem maar op.

PM met gsm-nummer is verstuurd.

Edit: Moest je interesse hebben, ruil met HTC Touch Diamond van 1 jaartje oud, met factuur enzo, zonder enige kras op het scherm, met opleg weliswaar. Anders is het gewoon meeneemprijs dus.

Dat weet ik wel, ik heb al deal met ev1ltje en hier mag dus ook een slotje op.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan