anthony8400
Legacy Member
Ik heb me gisteren een nieuwe witte iPhone 3GS 32gb aangeschaft in de Mobistar maar ik zou deze nu toch terug willen verkopen.
Het is me eigenlijk toch wel wat een beetje te veel geld voor een toestel.
Ik heb deze van zaterdag 17 oktober 2009 rond 13u, en heeft enkel een dag op een stapeltje papier gelegen en sindsdien heel de tijd in zijn doos.
Momenteel staat er de 3.1.2 op, die naar schijnt betere battery performance zou moeten hebben naar wat ik lees op fora.
Er komt ook een invisible shield bij ter waarde van 25 EUR.
Je kan het komen op halen in Gent
Meeneem is 625 EUR en min. 600 EUR
http://dl.getdropbox.com/u/799731/iPhone 3GS 32gb.JPG
http://dl.getdropbox.com/u/799731/iPhone 3GS 32gig.JPG
Enkel ruil indien interessant ...
EDIT: deze staat nu ook op iphoneclub
Het is me eigenlijk toch wel wat een beetje te veel geld voor een toestel.
Ik heb deze van zaterdag 17 oktober 2009 rond 13u, en heeft enkel een dag op een stapeltje papier gelegen en sindsdien heel de tijd in zijn doos.
Momenteel staat er de 3.1.2 op, die naar schijnt betere battery performance zou moeten hebben naar wat ik lees op fora.
Er komt ook een invisible shield bij ter waarde van 25 EUR.
Je kan het komen op halen in Gent

Meeneem is 625 EUR en min. 600 EUR
http://dl.getdropbox.com/u/799731/iPhone 3GS 32gb.JPG
http://dl.getdropbox.com/u/799731/iPhone 3GS 32gig.JPG
Enkel ruil indien interessant ...
EDIT: deze staat nu ook op iphoneclub

