k_a_lf
Legacy Member
Deze was zoekgeraakt toen ik van kamer verhuisde, ondertussen had ik er al weer een nieuwe gekocht en is deze terug boven gekomen. Ik heb geen doos of factuur meer vermits ik er van uit ging dat ik deze toch niet meer terug zou vinden
. Ook de stroom adapter en de afstandsbediening waren kwijt, maar heb er nieuwe originele van WD zelf ondertussen
.
De mediaplayer heeft volgende aansluitingen voor audio/video: HDMI, composiet en optische audio. Verder zitten er twee USB 2.0 poorten op het toestel waar eender welke externe USB schijf/stick op kan aangesloten worden om zo je films of audio af te spelen. Verder is de mediaplayer voorzien van de nieuwste firmware en hij speelt zowat alle formaten van audio en video af.
De bovenkant is helaas niet geheel krasvrij meer (ken nog mensen met eenzelfde mediaplayer en het is haast onmogelijk om deze krasvrij te houden). De voorkant is wel nog gewoon mooi in orde
.
Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Nieuwprijs ligt nog steeds boven de 80euro (bij onze Noorderburen 76euro, maar dan zit je nog met verzending natuurlijk). Maar ik ben me er ook wel volledig van bewust dat de krassen de verkoop niet echt zullen bevorderen + ik moet al toevallig iemand vinden die er eentje nodig heeft. Omdat het ding toch maar in de weg ligt en ik elke cent wel kan gebruiken ligt de minimumprijs op 35euro en de meeneemprijs op 45euro.
Bieden is uiteraard exclusief verzending en kan tot woensdag 28/04 om 19.00u, bij elk bod binnen het laatste half uur telkens een verlenging van 30minuten. Biedingen die dit weekend (vrij/za/zo) gebeuren zal ik pas zondag kunnen noteren. Staat ook op tones en andere fora.
. Ook de stroom adapter en de afstandsbediening waren kwijt, maar heb er nieuwe originele van WD zelf ondertussen
.De mediaplayer heeft volgende aansluitingen voor audio/video: HDMI, composiet en optische audio. Verder zitten er twee USB 2.0 poorten op het toestel waar eender welke externe USB schijf/stick op kan aangesloten worden om zo je films of audio af te spelen. Verder is de mediaplayer voorzien van de nieuwste firmware en hij speelt zowat alle formaten van audio en video af.
De bovenkant is helaas niet geheel krasvrij meer (ken nog mensen met eenzelfde mediaplayer en het is haast onmogelijk om deze krasvrij te houden). De voorkant is wel nog gewoon mooi in orde
.Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
Nieuwprijs ligt nog steeds boven de 80euro (bij onze Noorderburen 76euro, maar dan zit je nog met verzending natuurlijk). Maar ik ben me er ook wel volledig van bewust dat de krassen de verkoop niet echt zullen bevorderen + ik moet al toevallig iemand vinden die er eentje nodig heeft. Omdat het ding toch maar in de weg ligt en ik elke cent wel kan gebruiken ligt de minimumprijs op 35euro en de meeneemprijs op 45euro.
Bieden is uiteraard exclusief verzending en kan tot woensdag 28/04 om 19.00u, bij elk bod binnen het laatste half uur telkens een verlenging van 30minuten. Biedingen die dit weekend (vrij/za/zo) gebeuren zal ik pas zondag kunnen noteren. Staat ook op tones en andere fora.