Archief - Western Digital TV HD Mediaplayer

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

k_a_lf

Legacy Member
Deze was zoekgeraakt toen ik van kamer verhuisde, ondertussen had ik er al weer een nieuwe gekocht en is deze terug boven gekomen. Ik heb geen doos of factuur meer vermits ik er van uit ging dat ik deze toch niet meer terug zou vinden :P . Ook de stroom adapter en de afstandsbediening waren kwijt, maar heb er nieuwe originele van WD zelf ondertussen :).

De mediaplayer heeft volgende aansluitingen voor audio/video: HDMI, composiet en optische audio. Verder zitten er twee USB 2.0 poorten op het toestel waar eender welke externe USB schijf/stick op kan aangesloten worden om zo je films of audio af te spelen. Verder is de mediaplayer voorzien van de nieuwste firmware en hij speelt zowat alle formaten van audio en video af.

De bovenkant is helaas niet geheel krasvrij meer (ken nog mensen met eenzelfde mediaplayer en het is haast onmogelijk om deze krasvrij te houden). De voorkant is wel nog gewoon mooi in orde :).

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4

Nieuwprijs ligt nog steeds boven de 80euro (bij onze Noorderburen 76euro, maar dan zit je nog met verzending natuurlijk). Maar ik ben me er ook wel volledig van bewust dat de krassen de verkoop niet echt zullen bevorderen + ik moet al toevallig iemand vinden die er eentje nodig heeft. Omdat het ding toch maar in de weg ligt en ik elke cent wel kan gebruiken ligt de minimumprijs op 35euro en de meeneemprijs op 45euro.

Bieden is uiteraard exclusief verzending en kan tot woensdag 28/04 om 19.00u, bij elk bod binnen het laatste half uur telkens een verlenging van 30minuten. Biedingen die dit weekend (vrij/za/zo) gebeuren zal ik pas zondag kunnen noteren. Staat ook op tones en andere fora.

Biz-Art

Legacy Member
45 excl. indien deze zonder haperingen een externe hd afspeeld via usb aangesloten.

k_a_lf

Legacy Member
Heb zowel met USB sticks als USB HDD's geen problemen gehad voor hij zoek raakte, maar zal hem zo dadelijk nog even opnieuw testen met een USB stick (heb ik namelijk niet meer getest sinds firmware update:)), kwestie van 200% zeker te zijn maar zou geen probleem mogen zijn!

Biz-Art

Legacy Member
ok,want kga er externe usb hd op aansluiten vr films af te spelen.

k_a_lf

Legacy Member
Getest en doet het gewoon zowel met USB sticks als USB harde schijven :). Heb wel gemerkt dat je met schijven waar erg veel data op staat even moet wachten voor hij ze weergeeft :P, maar dat is ook enkel de eerste keer dat je die schijf aansluit :).

Biz-Art

Legacy Member
ok, deze is voor mij aangezien ik de meeneemprijs geboden heb of niet?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan